بدون تصویر

دوقلو های مشهور دنیا

بازیگرانی که خواهر یا برادردوقلو دارند

معمولا اتفاقات زندگی بازیگران رسانه ای میشود و چیزی به نام زندگی شخصی ندارند. اما بعضی چیزها مثل داشتن خواهر یا برادر دوقلو ممکن است بازتاب رسانه ای نداشته باشد. در این مقاله، بازیگرانی که خواهر یا برادر دوقلو دارند را خواهیم شناخت.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت ۲۹ ساله، برادر دوقلویی به نام هانتر دارد که مشاور انتخاباتی باراک اوباما در سال ۲۰۰۸ بود. او هیچوقت بازیگری را مثل خواهرش دنبال نکرد. این دوقلوها در سال ۱۹۹۶ در فیلم Manny & Lo هم بازی بودند.

اشتون کاچر

کریستوفر اشتون کاچر بازیگر ۳۶ ساله، یک برادر دوقلوی صمیمی به نام مایکل دارد. مایکل در کودکی دچار فلج مغزی و مشکل قلبی شد و در نوجوانی پیوند قلب انجام داد. قبل از بازی در ۷۰s Show، اشتون به دانشگاه آیووا رفت و در رشته مهندسی بیوشیمی شروع به تحصیل شد تا راهی برای درمان بیماری قلبی برادرش پیدا کند. مایکل در حال حاضر سخنگوی یک سازمان حمایت ازکودکان مبتلا به فلج مغزیاست.

کیفر ساترلند

بازیگر ۴۷ ساله نقش جک باور در سریال ۲۴، خواهر دوقلویی به نام راچل دارد. راچل ساترلند به عنوان مدیر تولید برنامه های تلویزیونی در تورنتو فعالیت میکند.

ون دیزل

ون دیزل ۴۷ ساله با نام اصلی مارک سینکلر وینسنت بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است.از معروفترین فیلمهای او میتوان به RiddickوFast andFurious اشاره کرد. برادر دوقولوی او که بسیار هم با او صمیمی است، در پشت دوربین فعالیت دارد و تدوینگر فیلم است.

آرون و شان اشمور

این دو برادر بازیگر کانادایی در اکتبر سال ۱۹۷۹ در بریتیش کلمبیا به دنیا آمده اند. شاون بازیگر نقش بابی در سری فیلمهای X-Men است و آرون هم سریال Smallville را به عنوان شناخته شده ترین کار در کارنامه دارد.

جرملی و جیسون لندن

بازیگران ۴۲ ساله که از سال ۱۹۹۱ میلادی در حال فعالیتند هم دوقلو میباشند. معروفترین فیلم جیسون،Dazed and Confused و معروفترین فیلم جرملی،Mallrats است.

اشلی و مری کیت اولسن

این را هم بخوان :  گلچین عکس بازیگران ایرانی

بازیگران ۲۸ ساله فیلم New York Minute، در اکثر فیلمها هم نقش خواهران دوقلو را ایفا میکنند. آنها در زمینه مد و فشن هم بسیار توانا هستند و چند سالی است که به طراحی مد مشغولند. الیزابت اولسن، بازیگر پرکار این روزهای هالیوود، خواهر کوچکتر آنهاست.

پارکر پوزی

بازیگر ۴۶ ساله نقش کیتی در Superman Returns، برادردوقلویی به نام کریستوفر دارد که البته زیاد در کانون توجهات نیست. آنها در بالتیمور به دنیا آمده اند و در مونرو بزرگ شدند.

جیووانی و ماریسا ریبیسی

جیوانی ریبیسی بازیگر ۴۰ ساله آمریکایی فیلم آواتار و خواهرش ماریسا، فیلمنامه نویس و بازیگر آمریکایی فیلم Dazed and Confused هم دوقلو میباشند. البته ماریسا چند سالی است که در سینما فعالیت نمیکند و در زمینه مد و فشن اشتغال دارد.

اوا گرین

بازیگر و مدل ۳۴ ساله فرانسوی که معروفترین کارش Casino Royale است هم در این لیست قرار میگیرد. او همچنین در فیلم ضد ایرانی ۳۰۰: Rise of an Empire، نقش آرتمیس، فرمانده سپاه ایران در جنگ با یونان را بازی کرده است. جوی، خواهر دوقلوی او، فارغ التحصیل رشته کسب و کار است و با یک حسابدار ایتالیایی ازدواج کرده و در نورماندی زندگی میکند

جوزف فاینس

بازیگر ۴۴ ساله نقش شکسپیر در فیلم Shakespeare in Love، برادر دوقلویی به نام جاکوب دارد که شغلی در مورد حفاظت از منابع طبیعی دارد. تصویری از او در دسترس نیست.

لیندا همیلتون

این بازیگر ۵۸ ساله خواهر دوقلویی به نام لزلی دارد که شغلش پرستاری است ولی در سه صحنه از فیلمTerminator 2: Judgment Day با خواهرش همبازی بوده است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *