دو برادر سارق در مخفیگاهشان دستگیر شدند

دو برادر دزد در استان مرکزی در مخفیگاهشان دستگیر شدند

 

جامعه > حوادث – دو برادرسارق بعد از سرقت 173 دریچه آب و فاضلاب در شهرستان شازند استان مرکزی دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش مهام نيوز، برخي از سرقت ها با وجود آن كه چندان مورد توجه نيست ، اما ارتكاب آن موجب ضر و زيان و خسارتهاي مالي و جسمي براي مردم است.
تصور كنيد هنگام شب همراه خانواده با خودرو در حال تردد هستيد كه به يك باره درون چاه فاضلاب سقوط مي كنيد و اگر خيلي خوش شانس باشيد ممكن است تنها به خودرو شما آسيب برسد و حتي ممكن است سرنشان خودرو دچار اسيب هاي جسمي شوند.
به سارقاني را كه با دزديدن درچه فاضلاب موجب آسيب به مردم مي شوند، سارقان نامرد لقب داده اند كه دونفر از آنها روز گذشته در شهرستان شازند دستگير شدند.
صبح روز شنبه هفدهم خرداد ماهدر پي تماس هاي متعدد به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان شازند مبني بر سرقت تعداد زيادي دريچه هاي آب و فاضلاب شهري در مناطق مختلف شهرستان موضوع در دستور كار ماموران كلانتري 13 شهرستان قرار گرفت و ماموران تحقيقات را براي شناسايي عاملان اين سرقت آغاز كردند.
در تحقيقات مشخص شد سارقان در ساعات پاياني شب اقدام به سرقت تعدادي از دريچه هاي آب و فاضلاب در سه محله شهرستان كرده اند.
فرمانده انتظامي شازند به مهام نيوزگفت: با شروع تحقيقات مدت زماني كوتاهي دو سارق را كه برادراني 22 و 25 ساله بودند شناسايي و در عملياتي در مخفيگاهشان دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي منتقل شدند.
سرهنگ احمد رضا چگني افزود: در تحقيقات ، متهمان به 173 مورد سرقت دريچه هاي آب و فاضلاب در سطح شهرستان هاي ساوه، مهاجران و شازند اعتراف كردند.
متهمان در اعترافات خود عنوان كردند: در طول شب در محل هاي خلوت با يك دستگاه خودرو وانت پيكان تردد كرده و در فرصتي مناسب دريچه هاي آب و فاضلاب را سرقت مي كردند و روز بعد نيز آن ها را به شخصي ساكن يكي از روستاهاي شهرستان مي فروختند.
فرمانده انتظامي شهرستان تصريح كرد: با هماهنگي قضايي، خريدار اموال مسروقه نيز شناسايي و در منزلش دستگير و اموال سرقت شده نيز از انبار مسكوني خانه وي كشف شد.

این را هم بخوان :  عکس های مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من‌وتو

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *