دو جوانی که ضرغامی را نجات دادند

این دو جوان ، ضرغامی را نجات دادند

حقیقتاً این توصیه نیز شنیدنی است که برادران صداوسیما ، بالاغیرتاً از رییس خود جناب ضرغامی بخواهید لااقل یک دوره ی سانسور بگذارنید!

اشتباه نکنید! این تصویر ، مربوط به رئسای جمهور پیشین یا آتی کشور نیست ، ربطی هم به عاملین ماجرای سرنگونی هواپیمای مالزیایی ندارد ! آنچه می بینید تصویر دو تماشاگر ایرانی در بازی دیشب ایران – برزیل است که مفتخرند، قریب به ۴۰۰ بار تصاویرشان را در حساس ترین لحظات بازی از تلویزیون پخش شده است!

البته این فرصتی طلایی برای همکاران سانسورچی در صداوسیماست که نشان دهند، برخی افراد مورد توجه صداوسیما نیز در سالن والیبال حضور دارند. اما حقیقتاً این توصیه نیز شنیدنی است که برادران صداوسیما ، بالاغیرتاً از رییس خود جناب ضرغامی بخواهید لااقل یک دوره ی سانسور بگذارنید! این همه صحنه متنوع دیگر که می توانست به جای این تصویر تکراری پخش شود، چرا حال ملت را از پخش هزار باره یک تصویر بهم می زنید؟!

قابل ذکر است، به جز پخش ۴۰۰ باره تصویر این دو هموطن ناجی صداوسیما ، دهها بار لحظات حساس و غیرحساس بازی نیز، پخش شد ، به طوریکه اساساً عزیزان سانسورچی مهلت پخش صحنه های آهسته ی واقعی را به میزبان مسابقات نمی دادند!

 

این را هم بخوان :  سقوط مجدد هواپیمای مالزی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *