راز های جنیفر لوپز

رازهای”جنیفر لوپز” از زبان خودش +تصاویر

” جنیفر لوپز”  ستاره موسیقی پاپ جهان تا کنون 3 ازدواج رسمی ناموفق داشته است. او اکنون برای اولین بار چندین هفته است که تنهاست و مردی را به زندگی شخصی اش راه نداده است. خواننده مشهور 45 ساله در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد از این تنهایی می ترسد.

184420_218

او که در برنامه ای با اجرای ” ماریا شریور ” همسر سابق ” آرنولد” حضور داشت در مورد زندگی شخصی اش گفت : احساس میکنم بعد از جدایی آخرم خیلی زود وارد یک رابطه شدم و این اشتباه بود. اکنون بهترین زمان است که کمی تنها باشم و با خود خلوت کنم. ” جنیفر لوپز” که اخیرا کتابی با عنوان ” عشق حقیقی” به چاپ رسانده است میگوید : عشق حقیقی من ، عشق به خودم است و این چیزی است که گمش کرده ام. بعد از طلاق بسیار میترسم که دوباره وارد رابطه ای اشتباه شوم و این ترس و اضطراب برای من آزار دهنده است. او ضمن بیان این صحبت ها برای اولین بار در مورد جدایی اش از ” بن افلک” ستاره مشهور هالیوودی صحبت کرد و اعلام کرد برهم خوردن نامزدی آنان در سال 2004 بزرگترین شکست عشقی زندگی اش بوده است.

این را هم بخوان :  جنیفر لوپز و معشوقه اش

184421_393 184422_682

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *