رانش زمین در نپال

رانش مرگبار زمین در نپال

 

مقامات محلی نپال اعلام کردند: براثر رانش زمین در روستای دورافتاده یی در شرق این کشور بامداد شنبه 6 تن جان باخته و شمار نامعلومی نیز مفقود شدند.
درپی وقوع این رانش زمین گسترده که به دنبال بارش های مداوم دو روز گذشته در ناحیه ˈمانخاˈ در منطقه ˈسیندوپالچواکˈ در شرق این کشور صورت گرفت ، ساکنین مناطق واقع در 20 کیلومتری منطقه آسیب دیده به مناطق امن پناه برده اند.
رام ناگارکوتی یکی از ساکنین روستا طی تماس تلفنی به این خبرگزاری گفت وسعت رانش زمین بسیار زیاد بوده و احتمال افزایش شمار تلفات براثر ریزش گل و لای بسیار است.
نی زدن و رقص

style="color: #000000; text-align: right;">به گفته وی، این رانش زمین که ساعت 3 بامداد به وقت محلی صورت گرفت موجب مسدود شدن مسیر رودخانه ˈسونکاشیˈ در این منطقه شده به طوری که براثر جمع شدن آب فراوان خطر بروز سیلاب روستاها و ساکنین محلی را تهدید می کند. عکس های اسوشیتدپرس از این حادثه را در زیر می بینید.

مقامات محلی همچنین اعلام کردند: ده ها منزل مسکونی در این منطقه ویران شده و شاهراه ˈآرانیکوˈ که یکی از کوتاه ترین و شلوغ ترین مسیرهای ترددی است که نپال را به ˈتبتˈ چین مرتبط می سازد نیز براثر ریزش گل و لای مسدود شده است.
 

این را هم بخوان :  بهترین عکس‌ های ۳۰ سال اخیر رویترز

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *