رفع اختلالات زنانگی با جوانه گندم

جوانه گندم سرشار از ویتامین E است که برای اختلالات زنانگی مفید است

سید جواد علوی  اظهار داشت: جوانه غلات دارای مواد مغذی و ضروری است که مصرف آن به بدن سود فراوان می‌رساند.

به گفته وی جوانه غلات سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است که از چروک شدن پوست پیشگیری می‌کند و غدد جنسی را فعال می‌سازد و از دیدگاه طب سنتی دارای طبیعت گرم و تر بوده که برای خون‌سازی بسیار مفید است.

 

این کارشناس طب سنتی عنوان کرد: جوانه گندم را می‌توان به صورت‌های مختلف مصرف کرد، به عنوان مثال می‌توان آن را چرخ کرد و در تهیه انواع غذای خام استفاده کرد.

علوی افزود: اگر جوانه گندم  به اندازه یک سانت رشد کند و سپس آن را خشک کرد و آسیاب شود، آرد جوانه گندم به دست می‌آید که می‌توان در تهیه شیرینی‌ها به کار رود.

وی اضافه کرد: جوانه گندم سرشار از ویتامین E است که برای اختلالات قاعدگی و ضعف تخمک گذاری زنان و ضعف جنسی مردان مفید است و می‌توان برای دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید برای بدن جوانه گندم را در رژیم غذایی افراد گنجانده شود.

این را هم بخوان :  مدل کفش مردانه

این کارشناس طب سنتی درباره خواص گندم نیز ادامه داد: گندم بهترین غذا برای افراد معتدل المزاج است که ارزش غذایی بالا دارد و چاق کننده و نیروبخش است، ولی موجب انسداد عروق نیز می‌شود و برای کسانی که در رگ‌های بدن، قلب، کبد و معده و … تنگی موجود دارند مضر است.

علوی خاطرنشان کرد: بهترین نان، نانی است که از گندم سالم تهیه شده باشد و به خوبی ورز پیدا کرده و پف مناسبی داشته باشد تا به راحتی در معده هضم شود؛ نانی که سبوس آن به کلی گرفته شده باشد به راحتی از معده عبور می‌کند و موجب انسداد کبدی و سنگ کلیه می‌شود.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *