رفع بی خوابی با لیمو ترش

برای رفع بی خوابی لیمو ترش بخورید

 

 لیموترش می‌تواند روی رنگ و روی شما تأثیر بگذارد و پوست‌های کدر و تیره را روشن و خوش آب و رنگ کند. اگر می‌خواهید مقداری کالری بسوزانید به سراغ لیموترش بروید؛ این ماده‌ی مغذی شما را به اندام دلخواه‌تان نزدیک می‌کند. دمنوش لیمو علایم اضطراب را کاهش می دهد و مشکل بی خوابی را رفع می کند افزودن چند قطره لیمو به آب آشامیدنی مانند ضد عفونی کننده عمل می کند و سموم بدن را دفع می کند با کاهش دادن اشتها باعث کاهش وزن می شود اسید موجود افزایش ناگهانی قند خون را پس از صرف غذا کاهش می دهد.

دمنوش  لیمو  گلو درد را تسکین می دهد.استفاده موضعی از آب لیمو باعث رفع آکنه و لک می شود در صورت داشتن پوست حساس آب لیمو را با کمی آب رقیق کنید. در اغلب موارد استفاده از شامپوی نامناسب و مخمر مالاسزیا Malassezia باعث پیدایش شوره در پوست سر می‌شود. خوشبختانه لیموترش  به راحتی می‌تواند با این مخمر مقابله کند. برای این کار هفته ای یک مرتبه از آب لیموترش استفاده کنید. آب لیموترش را گرفته و به موهای خود زده و ۵ دقیقه بعد موهای‌تان را شامپو بزنید.لیموترش  قابضی است که می‌تواند سلول‌های پوست سر را تنگ‌تر کند. این کار باعث می‌شود پوست سر محکم‌تر و محافظت شود. توصیه می‌کنیم از شامپوی ضدشوره استفاده کنید و اگر شوره‌های همچنان روی سرتان جا خوش کردند به متخصص پوست مراجعه کنید.

این را هم بخوان :  آرایش چشم طرح ترکی

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *