رقم قرارداد دایی با پرسپولیس

 رقم قرارداد خیره کننده دایی با پرسپولیس / 2 میلیارد و 100 میلیون برای یک سال

 در شرایطی که علی دایی به عنوان مربی برگزیده هیات مدیره پرسپولیس به کارش خودش در باشگاه ادامه می دهد حالا شایعه ها درباره دستمزد او سر و صدای زیادی به راه انداخته است.
علی دایی با پرسپولیس برای فصل پیش رو به توافق رسیده است و از همین حالا هم لیست بازیکنان مد نظرش را به مدیرعامل باشگاه داده

است. علی دایی البته درباره چیزی که سفت و سخت با اعضای باشگاه اتمام حجت کرده است دستمزد خودش است؛ موردی که حالا سر و صدا به راه انداخته است.

635244335181209748
در واقع زمانی که محمد رویانیان با علی دایی برای پرسپولیس به توافق رسید پیشنهاد همکاری سه ساله ای به بازیکن سابق باشگاه داد که در نهایت مورد رضایت طرفین قرار گرفت. نکته ای که حالا «خبر ورزشی» به آن اشاره کرده این است که دایی در این قرارداد پیش شرطی گذاشته که هر سال دستمزد او 20 درصد افزایش خواهد یافت؛ حالا چه پرسپولیس جامی بگیرد و چه نگیرد!
 
 
 
با احتساب اینکه دایی در لیست منتشر شده از سوی وزارت ورزش برای سال اول از این قرارداد سه ساله مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون تومان گرفته است پس با ادامه همکاری با این باشگاه و احتساب 20 درصد افزایش این رقم برای فصل جدید دو میلیارد و 100 میلیون تومان خواهد بود.
 
 
 
رقمی که بدون تردید دایی را تبدیل به گرلن قیمت ترین مربی ایران می کند و ظاهرا کسی به غیر از امیر قلعه نویی هم این روزها توان رسیدن به او را ندارد. نکته ای که پیش تر در جلسه هیات مدیره باشگاه رخ داده و استیلی از بقیه حضار خواسته بود از دایی تخفیف بگیرند هم اشاره ای به این مورد داشته است.
untitled(13)

این را هم بخوان :  جنجال عروس ۱۲ ساله نروژی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *