رنگ موی ستاره ها در پاییز امسال

رنگ موی ستاره ها در پاییز ۲۰۱۴

Elle Fanning، هنرمند ۱۶ ساله موهای خود را از بلوند به قهوه ای تغییر رنگ داده است و به طرز عجیبی زیباتر شده است. رنگ قهوه ای موجب شده تا چهره شیک تری پیدا کند. در ادامه این مطلب، هنرمندان دیگری را نیز معرفی می کنیم که با تغییر رنگ موهای خود ازبلوند به قهوه ای، به طور چشمگیر تغییر کرده اند.

۱٫    Drew Barrymore

بری‌مور نیز با تغییر رنگ موهای خود به ماهوگانی چهره اش از این رو به آن رو شده است. این رنگ تیره بسیار بیشتر به صورت این هنرمند می آید و او را جوان تر نشان می دهد.

۲٫    Emma Stone

اما استون نیز موهای خود را از رنگ بلوند به قهوه ای روشن تغییر رنگ داده است. رنگ مسی جدید موهای او زیبایی  او را بیشتر کرده است.

۳٫    Mary-Kate Olsen

مری کیت تقریبا هر روز یک دست لباس مشکی را حتما به تن دارد. اما با اینکه همیشه لباس های تیره می پوشد، وقتی موهایش را تیره کرد، بسیار جذاب تر و زیباتر شده است.

۴٫    Carey Mulligan

این را هم بخوان :  روشن کردن رنگ مو بدون دکلره

کری مولیگان نیز موهای خود را از رنگ بلوند به قهوه ای طبیعی تغییر داده است. او ابروهایش را نیز تیره تر کرده است و چهره ای مظلوم تر پیدا کرده است.

۵٫    Nicole Richie

نیکول ریچی با تیره کردن رنگ موهای خود، درشتی چشم هایش بیشتر به چشم آمده است.

۶٫    Cameron Diaz

کامرون دیاز در هر دو حالت تیره و روشن چهره زیبا و جذابی دارد. اما با تیره شدن رنگ موهایش چهره جوان تری پیدا کرده است.

۷٫    Beyonc

بیانسه نیز با تغییر رنگ موهای خود از بلوند به کاراملی به زیبایی چهره خود افزوده است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *