روایتی جدید از زندگی پس از مرگ

جراح مغزی که ابن الکساندر نام دارد پس از بازگشت از کما از واقعیتی پرده بر می دارد که هیچ گاه به آن اعتقاد نداشته است.

به گزارش دیلی میل ،دکتر ابن الکساندر نام جراح مغزی است که در بدو تولد از پدر و مادر و خواهرش جدا شد و هنگامی که خانواده اش را پیدا کرد خواهرش مرده بود او یک دانشمند است و تمام زندگی خود را صرف مطالعه روی مغز نموده است .

وی ماجرای به کما رفتن خود را اینگونه تعریف می کند صبح وقتی از خواب بیدار شدم سردرد شدیدی داشتم خودم را به محل کارم که بیمارستانی در ویرجینیا بود رساندم مشغول کار بودم که ناگهان از هوش رفتم و فعالیتهای عمومی ارگانهای بدنم نزدیک صفر شد و مدت هفت روز در کما بودم کل مغز من بی فعالیت شده بود .اما کم و بیش ارگانهای داخلی ام وضعیتی داشتند که من هنوز زنده بودم.

بعد از اینکه من به کما رفتم و بعد از سردرد شدید یک حالتی شبیه خوابیدن در خاک داشتم من خیلی ترسیده بودم من مدام می پرسیدم من که هستم ؟ چه هستم ؟ و از کجا آمده ام؟ ولی پاسخی دریافت نکردم ناگهان نوری از بالابا یک ملودی خاص  به سمت من آمد و مرا به داخل یک راهی برد که یک رودخانه زیبا کنار آن بود ،آنجا به حدی زیبا بود که مثل آن تا حالا ندیده ام. ابرهای روی سرم صورتی و سفید بودند آسمان آبی و کبود رنگ و سرشار از  نورهای زرد و طلایی روی زمین پر از درخت ,حیوانات , مردم و رودخانه های زیبا بوددر بهشت همه چیز واقعی تر از آن چیزی است که در زمین دیده می شود هیچ چیز در بهشت محدود نیست همه چیز فراوان است من خودم را سوار بر یک پروانه زیبا دیدم آنجا تمام پروانه شبیه خانمهایی بودند که بال داشتند آنجا همه چیز به همدیگر ربط داشت درست مثل فرشی که نقشهای آن به هم پیوسته است  سوار بر بال پروانه یک خانم هم مرا همراهی می نمود که بسیار زیبا بود و من نظیر آنرا تاکنون ندیده بودم من آنجا حسی داشتم که نمی توان آنرا توصیف نمود تمامی درد و رنجهایم از میان رفت وآنها مرا در جایی شبیه زمین پیاده کردند من هفت روز در کما بودم و هیچ نشانه ای از حیات در من نبود اما ناگهان چشمهایم را گشودم هیچ چیز جز دیدن آن مناظر زیبا در خاطر من نبود من حتی خودم را هم نمی شناختم .بعد از گذشت ساعتها و روزها کم کم توانستم صحبت کنم و راه بروم و بعد از چندین ماه حافظه ام برگشت و توانستم کار کنم اما من نسبت به قبلم یک انسان متفاوت شده بودم.

این را هم بخوان :  زیباروی کلمبیایی,دختر شایسته جهان

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *