روایت شب مناظره موسوی و احمدی نژاد

رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی، خاطره خود از شب مناظره میرحسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد در سال 88 را روایت کرده است.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز، تصریح کرد: شب مناظره و بعد از سخنرانی آیت‌الله هاشمی در حرم امام خمینی به محل اقامت سیدحسن خمینی آمدیم و آنجا مناظره را تماشا کردیم.

40518 

وی ادامه داد: در آن شب، آیت‌الله صانعی، آیت‌الله موسوی بجنوردی، آیت‌الله محقق داماد، مهدی هاشمی و خیلی دیگر از شخصیت‌های شناخته‌شده و برجسته حضور داشتند.
 
 
ابطحی با بیان اینکه زمان مناظره سفره پهن بود و هنوز غذا نیامده بود، اظهار کرد: بعد از اتمام مناظره، خیلی فضای به هم ریخته‌ای بود و تقریبا تمام حضار در بهت کامل قرار داشتند و تصور نمی‌کردند آقای احمدی‌نژاد اینگونه وقیحانه سخن بگوید و به همه بتازد.
 n00026352-r-b-006
وی افزود: همان شب خبرنگار فاینشنال تایمز به من زنگ زد که به او گفتم «احمدی‌نژاد با این مناظره فضا را به سوی خود برگرداند».
 
 
رئیس دفتر خاتمی خاطرنشان کرد: همان شب در میدان تجریش، برای اولین بار شعار دزدگیر 88 را شنیدم. برای مردم، آقای هاشمی در آن زمان به عنوان مظهر قدرت، حکومت و ثروت پذیرفته شده بود.
این را هم بخوان :  فال 25 فروردین

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *