رونمایی جنجالی محسن افشانی از همسرش

رونمایی جنجالی محسن افشانی از همسرش

رونمایی جنجالی محسن افشانی از همسرش ، بالاخره محسن افشانی چهره کامل همسرش را منتشر کرد. او همچنین راز علاقه زیادش به گرفتن سلفی در آسانسور را نیز بر ملا کرد. 

محسن افشانی که به تازگی ازدواج کرده است درباره نحوه آشنایی با همسرش چنین پاسخ داد: اولین دیدار ما با یکدیگر در آسانسور اتفاق افتاد و اتفاقا اولین جمله ای که میان مان رد و بدل شد این بود که چقدر چشمان زیبایی دارم و من هم در پاسخ گفتم قابل شما را ندارد!

رونمایی جنجالی محسن افشانی از همسرش

حتی اگر پست های اینستاگرامی محسن را افشانی را دنبال کنید نیز متوجه علاقه شدید او به گرفتن سلفی در آسانسور می شوید. او بیش از هر مکان دیگری در آسانسور عکس دارد. 

حاشیه های سلطان حاشیه ادامه دارد

رونمایی جنجالی محسن افشانی از همسرش

محسن افشانی پس از حواشی و اتفاقات عجیبی که در شبکه های اجتماعی برایش پیش آمده بود، به سلطان حاشیه معروف شده است. وی در این باره گفت: از الان به بعد، منتظر حواشی جدیدی از ما باشید. معلوم نیست این زوج جوان چه فکر هایی در سر دارند که چنین وعده عجیبی داده اند. 

این را هم بخوان :  محل ساخت توپ های جام جهانی

بیوگرافی محسن افشانی

محسن افشانی متولد سال ۶۸ می‌باشد و کار خود را به مجری‌گری در تلویزیون آغاز کرده است .اولین برنامه اش در مجری گری آستانه بود و بعدا در برنامه های «ما دو تا»، «بوم سفید» و «سلام بهار» نیز به عنوان مجری ظاهر شده و در حرفه بازیگری در گاراگاهان و ترانه مادری حضور داشته. 

بازی محسن افشانی در سریال ترانه مادری به همراه سیاوش خیرابی زمینه به شهرت رسیدن و شروع بازیگری محسن افشانی بود که با توجه به سن و سال کم تجربه چندین تهیه کنندگی و کارگردانی را در کارنامه هنری خودش دارد با هم کارنامه هنری محسن افشانی را مرور می کنیم.

محسن افشانی مدت هاست که از بازیگری قطع امید کرده است محسن افشانی میگوید که دیگر برروی جوان های با استعداد سرمایه گذاری نمی کنند.

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *