ریحانه جباری اعدام شد

ریحانه جباری در محلی “محرمانه” اعدام شد

دادستانی تهران، ساعتی قبل با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی وب‌سایت خود، ضمن دفاع از رای صادرشده در پرونده‌ی ریحانه جباری، و رد ادعای او مبنی بر قتل مرتضی سربندی با هدف دفاع از خود در برابر قصد مقتول برای تجاوز به وی، از اجرای حکم اعدام این دختر جوان در صبح امروز خبر داد.

هم‌زمان، فاطمه محمدی، از دوستان نزدیک شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری نیز در صفحه‌ی فیسبوک خود خبر اعدام “ریحانه” را تایید کرد.

خانم پاکروان که روز جمعه (۲ آبان) پس از تماس دفتر زندان شهرری برای انجام آخرین دیدار با دخترش، به همراه همسر و دیگر اعضای خانواده‌‌ی خود به این زندان رفته بود، در آخرین پست فیسبوکی خود در ساعت ۴:۴۵ دقیقه‌ی بامداد شنبه، خطاب به دخترش نوشت: «ریحانم از شهر ری تا اوین از اوین تا رجایی‌شهر… از رجایی‌شهر تا قزل‌حصار… از قزل‌حصار تا رجایی‌شهر به دنبال تو سرگردون… بین جمع دوستان با اشک چشم، لحظه‌ها در حال شمارش… تنها به امید دیدار مجددت… با این‌که نمی‌دونم کجایی و کدوم زندان انتظار به سر می‌بری ولی کنار زندان رجایی‌شهر به انتظارت نشستم.»

این را هم بخوان :  اعتراض رسانه های خارجی به بازی کسل کننده ایران-نیجریه

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *