زنی زیبا که دنبال شوهر میگردد

این زن زیبا دنبال شوهر می گردد!

این خانم علیرغم داشتن اندام جذاب و صورت و موهای زیبایش در پیدا کردن شوهر با مشکل جدی روبرو شده است.خانم ۲۵ ساله به نام “لوسی هرولد” که تیپ زیبایش خیلی ها را تحت تاثیر قرار میدهد این روزها به هر دری می کوید با دست خالی بر می گردد. هرولد اخیرا با چاپ تصویری از خود روی مجله مردانه Zoo, Nuts and Loaded. سعی نمود نگاه برخی از جوانها را به سمت خود بکشاند اما بازهم موفق نبود. او حتی شبی در مراسم شو”تیک می اوت”ظاهر شد تا با نمایش تیپ اغواکننده اش برخی ها را بسوی خود جذب نماید اما با در بسته مواجه شد.

خانم هرولد ساکن انگلستان پس از اینکه هیچ روزنه امیدی نیافت تصمیم گرفت به اتفاق جک نولز سایت همسریابی برمینگهام را بوجود آورد تا ضمن تلاش برای رسیدن به آرزویش به سایر دخترانی که مشکل مشابه او را دارند کمک نماید.

لوسی می گوید خیلی از دوستان و طرفدارانم بر این باورند که خانم مدلی مثل من حتما نامزد دارد اما اینطور نیست. در پیدا نمودن نامزد حسرت بدل مانده ام. واقعا به کابوسی برایم بدل شده است. از ته قلبم آرزو می کنم همسری پیدا نمایم اما هیچ کس حتی در پارتی شبانه به خود اجازه نمی دهد با من یک لیوان نوشیدنی بنوشد.

این را هم بخوان :  مهریه 30 میلیاردی مهناز افشار

وی که قبلا با بازیکن تیم راگبی”دنی کر” نامزد کرده و از یکدیگر جدا شده اند می گوید خیلی دوست دارم نامزدم را از طریق اینترنت پیدا کنم. وی در سخنانی می گوید از آنجاییکه کارش ایجاب می نماید در کشور به سفر بپردازد خیلی دوست دارد با فردی نامزد نماید که لهجه “برومی”برمینگهام داشته باشد. او افراد طایفه برومی را افرادی دوست داشتنی و عاشق می نامد. لوسی می افزاید در فضای مجازی اعتماد کردن خیلی سخت است. افراد به سختی چهره واقعی خود را به همدیگر نشان می دهند.  خانم جک دوست لوسی می گوید با اینکه چند سال است با لوسی آشنایی دارم اما مجرد بودن او مرا هم به تعجب واداشته است.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

3 نظر

  1. سلام من اسمم بابک هست ۴۳ سالمه واصلاازدواج نکردم.به همراه مادرم زندگی میکنم .من نمیدونم چی بگم خلاصه بنده درخدمت هستم اگه صلاح دونستید

  2. محمد رضا غفوری ثمرخزان

    سلام عزیزم خوبی اگر مایل هستید باهم آشنا شویم منم مجرد هستم الان بخاطر این به یک نفر باشد همیشه با هم باشیم و اگر خواستی ازدواج کنیم یا صیغه هر کدام مایل باشد برای من فرق ندارد شماره تماس میدم هروقت مایل بودید پیام بده همدیگر را ببینم منم بچه تبریز هستم ۰۹۱۴—۶۷۷ هر وقت خواستی پیام بده

  3. واقعا زیباست منعاشق زنان سیاه پوست هستم البته زیباو پولدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *