زوج های بازیگر خوشبخت

رویا تیموریان و مسعود رایگان

«مسعود رایگان» و «رویا تیموریان» علاوه بر آن که در حرفه بازیگری یک زوج موفق هستند در زندگی شخصی شان هم یک زوج خوشبخت محسوب می شوند، اگر می خواهید به راز خوشبختی آنها پی ببرید و بدانید که چطور از زندگی مشترک شان لذت می برند و چگونه از تنش دوری می کنند، ماه عسل نوروزی ما را بخوانید. رویا خانم هم حرف های جالبی از زندگی مشترک خود گفته که می تواند تجربه خوبی برای هر یک از زوج های جوانی باشد که این گفتگو را می خوانند.

زوج های بازیگر خوشبخت


فرصتی برای سفر نداریم
با اینکه هر دوی ما حسابی عشق سفر هستیم اما شرایط کاری ما معمولا باعث می شود خیلی فرصت برای مسافرت نداشته باشیم، چون معمولا ما نمی توانیم برنامه ریزی منظمی نسبت به شرایط کاری مان داشته باشیم چون همیشه یکی از ما دو نفر سر کار هستیم اما در هر حال هر گاه این فرصت دست بدهد طوری برنامه ریزی می کنیم تا با هم به آنجایی که دوست داریم برویم چون به نظر من سفرهای متاهلی به مراتب بهتر و شیرین تر از سفرهای مجردی است و باعث می شود زوجین نسبت به یکدیگر به شناخت بهتری دست پیدا کنند.

از کنار دلخوری ها عبور کند

یکی از آفت های زندگی مشترک، کینه ورزی است؛ چون وقتی شما نسبت به یکدیگر گذشت نداشته باشید با کوچکترین اتفاقی از یکدیگر دلگیر می شوید وهیچ فکری برای رفع آن دلخوری نمی کنید. دیر یا زود بین شما فاصله به وجود می آید. ما با هم عهد کردیم هر وقت که از هم ناراحت می شویم، در موردعلت ناراحتی با هم حرف بزنیم و اجازه ندهیم که این ناراحتی بین ما فاصله بیندازد. اعتقاد هر دوی ما بر این است که فرصت زندگی کردن کم است و آنقدر نیست که بخواهیم با جر و بحث آن را سپری کنیم. در آستانه سال نو، تصمیم بگیرید که از کنار این دلخوری ها عبور کنید.

درک مضاعف همسر همکار

بالاخره نمی توان منکر این موضوع شد، وقتی زن و شوهر با یکدیگر همکار هستند، شناخت بیشتری نسبت به کار یکدیگر دارند و در نتیجه راحت تر با شرایط، خودشان را تطبیق می دهند، به ویژه در کارهایی نظیر حرفه ما که هیچگاه تایم مشخصی ندارد. ما تا به حال به یاد نداریم به خاطر رفتن به سفر، خرید یا پختن غذا به یکدیگر سخت بگیریم. زن و شوهر باید همراه هم باشند، نه اینکه مانع پیشرفت هم شوند. شاید این توقع از سوی خانواده هر دوی ما وجود داشته باشدکه بخواهیم از کارمان به خاطر رسیدگی به آنها بزنیم اما خب این توقع هیچگاه از جانب هیچکدام از ما وجود ندارد.

وقتی برای در کنار هم بودن

گاهی پیش می آید هر دوی ما بیست و چها رساعت سر کار هستیم اما وقتی به هم می رسیم یک فنجان قهوه هم که شده در کنار هم می خوریم و گپ کوتاهی می زنیم، این اتفاق باعث می شود انرژی مضاعفی برای کار کردن با هم داشته باشیم. زن و شوهر باید یاد بگیرند تحت هر شرایطی در کنار هم باشند و اگر شده حتی یک لبخند را به هم هدیه بدهند.

این را هم بخوان :  ماجرای عکس جنجانی امیر غفور

همدیگر را نقد می کنیم

ما وقتی با هم ازدواج کردیم، سعی کردیم چشم مان را روی حقیقت باز کنیم و همدیگر را به خوبی بشناسیم اما وقتی زندگی مشترک را شروع کردیم سعی کردیم چشم مان را به روی مشکلات ببندیم و با عشق زندگی کنیم اما این موضوع در مورد کارمان صدق نمی کند چون بدون تعارف همدیگر را نقد می کنیم.

انتخابی برای یک عمر

زندگی مشترک به نظر من فرصتی برای یک عمر است، ما آدم ها وقتی وارد زندگی مشترک می شویم باید خواخواهی ها را از خودمان دور کنیم و از تجربیاتی که در زندگی مان به دست آورده ایم به بهترین شکل بهره ببریم.

نباید چیزهایی مانند ترس از تنهایی یا بالا رفتن سن ازدواج و … ما را وادار به ازدواج کند، بلکه یک «بلوغ فکری» نیاز است که شما را در این مسیر قرار دهد تا قبل از اینکه زیر یک سقف با فرد مورد نظرتان بروید، باید سعی کنید در زندگی گذشت داشته باشید.

باید سعی کنیم مشکلاتمان را به خانه نبریم و به هم محبت کنیم. «منیت» آفت یک زندگی مشترک است، از جنجال باید پرهیز و آرامش را جایگزینش کرد. من و مسعود از انتخابی که در زندگی مشترک داشتیم، بسیار راضی هستیم، چرا که وظایف مان را در قبال هم به خوبی ایفا می کنیم واز درک متقابلی نسبت به یکدیگر برخوردار هستیم.

زندگی از جنس مردم

برخی از مردم تصورات جالبی نسبت به بازیگرها دارند. آنها فکر می کنند ما صاحب یک زندگی لوکس هستیم و باور نمی کنند هنرمندان هم یک زندگی عادی دارند، مثلا به خرید می روند و خودشان غذا درست می کنند. نانوایی می روند و …

مثلا ما هر وقت به صف نانوایی می رویم دیگر مشتریان تعجب می کنند و می گویند شما دیگر چرا؟… من هم در پاسخ می گویم چرا ما نه؟… ما هم مثل شما شهروند عادی هستیم. گاهی هم که با دوستانم به خریدهای روزمره می روم، آنها من را باز منع می کنند و می گویند این کار را نکن! مردم چه می گویند! من هم می گویم اتفاقا وقتی ما به بقالی، قصابی یا نانوایی می رویم، مردم از اینکه می بینند هنرمندشان بین شان هست بیشتر ذوق می کنند، چرا که او را مردمی تر می بینند و می گویند او از جنس خود ماست که اینچنین رفتار می کند. به نظر ما هنرمندی موفق تر است که زندگی اش به مردم عادی شبیه تر باشد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *