زیباترین زن سال 2014

لوپیتا نیونگو به عنوان زیباترین زن سال 2014 شناخته شد

بازیگر برگزیده اسکار فیلم ۱۲ سال بردگی بار دیگر سورپرایز شد. مجله معروف پیپل (People) همزمان با بیست و پنجمین سال نشر، عنوان زیباترین زن سال ۲۰۱۴ را به لوپیتا نیونگو داد تا این بازیگر سیاه پوست بعد از دریافت اسکار بهترین بازیگر زن، اینبار با عنوان زیباترین زن سال شگفت زده شود.

 به گزارش سینما خبر نیونگو در حالی این عنوان را دریافت کرده است که گوئینث پالترو بازیگر نقش زن فیلم مردآهنی سال گذشته این عنوان را از آن خود کرده بود.

زیباترین زن سال 2014

بر این اساس معیارهای زیبایی برای انتخاب در مجله پیپل جذابیت کلی و چهره ای بدون آرایش است.

بازیگر ۳۱ ساله فیلم ۱۲ سال بردگی که انتظار چنین عنوانی را نداشت، گفته خیلی خوشحالم که دختران جوان زیادی می توانند تصویر مرا روی مجله ببینند!!! وی افزود: در نهایت حرفهای مادرم مبنی بر این که من زیبا هستم به حقیت پیوست.

این را هم بخوان :  اظهارات تلخ ناصر محمدخانی

 نیونگو در مکزیک متولد و در کنیا بزرگ شده است. وی فعالیت خود را با تبلیغات مواد بهداشتی-آرایشی در تلویزیون آغاز کرد و مدتی به فعالیت در انجمن سرطان آفریقا پرداخت. در نهایت پس از بازی در چند مجموعه کوتاه در فیلم استیو مک کویین خوش درخشید.

کری راسل، جنا دیوان تیتوم، میندا کالینگ، پینک، امبر هرد، گابریل یونیون، مولی سیمز ، استیسی کایبلر و کری واشنگتن در رتبه های دوم تا دهم این فهرست قرار دارند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

یک نظر

  1. چه قدر زشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *