ساختن یک رابطه قوی با همسر !

3 درس از مشاوران متخصص برای ساختن یک رابطه قوی با همسر

آیا تا به حال با یک مشاور خانواده صحبت کرده اید؟ اگر رابطه شما به هم خورده است یا حتی بعد از جدایی تصمیم گرفتید به همسرتان بازگردید فکر بدی نیست که چند جلسه با مشاور صحبت کنید.

همیشه به نظر می رسد مشاوران حرف هایی می زنند که عقل سلیم هم از آنها خبر دارد اما آنها به شیوه ای مطالب را ادا می کنند که برای ما قابل درک شود.

زمانی که من پس از شکست در زندگی زناشویی به دنیال راه هایی برای نجات ازدواجم بودم با مشاور صحبت کردم و او کمک کرد بفهمم چطور برخی از کارهایی که باید اغلب انجام می دادم را فراموش کرده بودم.

 

زمانی که برای مدت طولانی درگیر رابطه باشیم صرف‌نظر کردن از یکدیگر برای هر یک از طرفین رابطه به مراتب ساده می شود.بنابراین اگر یک رابطه شکست‌خورده یا بد داشته‌اید و یا اگر همسر سابقتان به شما بازگشته است باید 3 درسی که من در ملاقات با مشاور دریافتم را بدانید. امیدوارم مفید واقع شود…

1. زمانی که شریک شما کاری انجام می دهد که شما را شاد می کند، بخاطر داشته باشید که همیشه کارهای خوب برایش انجام دهید. سعی کنید شریکتان برایتان عادی نشود. همیشه کارهای خوبش را به یاد بیاورید و سعی کنید با کارهای خوب خودتان، جبران کنید.

این را هم بخوان :  فواید رابطه جنسی سالم در سلامت جسم و زیبایی پوست

2. همیشه تلاش کنید و کارهایی انجام دهید که مورد ستایش شریک زندگیتان قرار گیرد. این به معنای فراموش کردن خودتان نیست بلکه باید تلاش کنید کارهایی انجام دهید که شریکتان را شاد کند این باعث می شود احساس عشق در وجودش جاری شود.

3. احترام بگذارید. این درس دیگری است که مشاوران به شما می آموزند و برای داشتن یک رابطه قوی ضروری است.
البته که شما به شریکتان احترام می گذارید اما آیا همیشه در رفتارتان آن را منعکس می کنید؟ برخی اوقات روز بدی را سپری کرده اید، دیر همسرتان را می بینید و او را به انتظار می گذارید و یا ممکن است بدون اینکه قصد داشته باشید او را نادیده بگیرید. آیا در تمام این مواقع عذرخواهی کردن را مد نظر دارید؟

این درس ها را از مشاوران بیاموزید و آن را در رابطه خود به کار ببرید. بدین ترتیب می توانید یک رابطه را دوباره بسازید و یا رابطه فعلیتان را قوی و ابدی کنید.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *