سقوط ترن هوایی در پارک ارم

جزئیات سقوط ترن هوایی در پارک ارم

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اعلام خبر سقوط دستگاه بازی ترن هوایی در لونا پارک یک ارم سبز در تهران گفت: در ساعت 23:15 شب گذشته (جمعه) وقوع حادثه‌ای در پارک ارم منطقه 22 تهران بزرگ به امدادگران جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.



وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام این خبر امدادگران منطقه چیتگر به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با حضور در محل حادثه مشخص شد که دستگاه بازی ترن هوایی در پارک ارم سقوط کرده است که متاسفانه سه نفر بر اثر این سقوط آسیب دیدند.



درخشان با بیان اینکه این سه حادثه دیده زن 26، 28 و 30 ساله بودند که بر اثر سقوط ترن هوایی دچار مصدومیت شدیدی شدند گفت: متاسفانه این سه زن از ناحیه گردن، نخاع و دست دچار جراحت شدید شدند که به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شدند.



همچنین سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت:‌ در ساعت 23:13 شب گذشته وقوع حادثه در پارک ارم از طریق تماس‌های متعدد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

571103_513

ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یکی از وسایل ریلی این شهربازی از ارتفاع حدود هشت متری به پایین سقوط کرده و سه زن درون آن محبوس شده‌اند.



سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان با تجهیزات مخصوص آهن آلات این وسیله را برش داده و این سه زن را خارج کردند گفت: پس از آن حادثه دیدگان در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.



به گفته ملکی سه حادثه دیده بین 25 تا 30 سال سن داشتند و آسیب دیدگی آنان نسبتا شدید بوده است.



وی با اشاره به بستن کمربند از سوی این افراد خاطر نشان کرد: بستن کمربند باعث شده بود این افراد به بیرون از کابین پرتاب نشوند در صورتی که اگر این کار را انجام نمی‌دادند مرگ این افراد حتمی بود. 



همچنین ایرج جهانگیری معاون مدیرعامل پارک ارم در گفتگو با فارس با تاکید بر اینکه همه هزینه های مداوای مصدومان توسط پارک ارم پرداخت می شود، گفت: مسئولان پارک و شخص بنده از ابتدای وقوع حادثه در کنار این افراد و خانواده های آنان بوده و تا آخرین لحظه نیز در کنار آنها باقی می مانند.

571102_322

وی تصریح کرد: بر خلاف گفته برخی سایت ها، دستگاه موش دیوانه دارای برگه استاندارد ملی و بیمه است و در مدت سه سالی که از عمر آن می گذرد، تا کنون هیچ حادثه ای نداشته و معاینه فنی آن هر روز انجام می شود.



جهانگیری گفت: جمعه شب بر اثر نقص فنی ترن هوایی سه دختر جوان از ارتفاع پنج شش متری به پایین سقوط کردند و در حال حاضر موضوع در دست بررسی است.

این را هم بخوان :  جشن عروسی قورباغه در هند

571105_325 571106_535 571107_990

571104_412

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

یک نظر

  1. واقعا متاسفم که مدیران و مسئولان رده بالای استانداری‌ها،،شهرداریها و اداره‌های اوقاف تمام استانهای کشور که فقط و فقط تنها چیزی براشون مهم هست دریافت مبالغ و درصدهای هنگفت از پیش تعیین شده از بخش و شرکتهایی که شهربازیهارو اجاره میکنند از این نهادها و دیگه هیچی براشون مهم نیست چون متاسفانه به یک کشور چهان آخر و عقب افتاده‌ تبدیل شدیم،،وسایل بازی شهربازیهای کشور ما در برابر وسایل شهربازیهای کشورهای جهان اول و دوم و سوم دقیقا مثل وسایل بازی یک بچه 1ساله بحساب میان،،توی کشورهای پیشرفته دنیا میبینیم در مرتفع‌ترین نقطه شهر که همینجوری خشک و خالی به اون نقطه رسیدن یه دنیا هیجان و آدرنالین به آدم وارد میشه و دقیقا همونجا با یک‌طراحی‌های خاص و دقیق و ظریف و محکم وسیله‌بازی غولپیکری نصب کردن و انقد از خودشون و اون وسیله مطمئن هستند که با کمال میل استفاده از اون رو برای تمام عموم آزاد گذاشتن غیر از افراد خاص مثل بچه‌های خیلی کوچیک و… مردم هم انقد اعتماد دارن بهشون که برای تجربه یک حس و حالی وصف نشدنی با اعتماد کامل سوار اون وسیله میشن و کوچیکترین مشکلی هم پیش نمیاد برای کسی ولی در عوض در کشور ما هر سال باید خبر حادثه‌های تلخ در شهربازیهای مسخره که ادعای خوب بودن دارن بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *