سقوط مرگبار پژو 206 از پل اتوبان همت

خودروی 206 که 4 سرنشین داشت، پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل، موجب شکسته شدن نرده ها شده و از پل اتوبان همت واقع در ارتفاع 15متری به پایین سقوط کرد. با حضور نیرو های امدادی سرنشینان این خودرو به بیمارستان منتقل شدند. وضعیت آنان وخیم اعلام شده است. 

خودرو 206 سفید رنگ با چهر سرنشین، نیمه شب گذشته به دلایل نامعلومی از مسیر مستقیم منحرف شده و پس از برخورد شدید با نرده های کنار پل، به علت سرعت بالا و شدت ضربه، پس از شکستن نرده ها به پایین پل سقوط کرد. 

پس از وقوع حادثه و اطلاع رسانی افرادی که محل تصادف وقوع داشتند، نیرو های امدادی در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و سرنشینان خودرو 206 را از اتومبیل خارج کردند. 

این خودرو نیز در اثر سقوط از ارتفاع و شدت زیاد ضربه، دچار نشست بنزین شده بود که با تلاش آتش نشانان به محلی امن و دور از حادثه منتقل گردید. 

این را هم بخوان :  تیراندازی جنون آمیز سارقان مسلح

آتش نشانان پس از قطع برق خودرو و برطرف نمودون خطر آتش سوزی، وسیله نقلیه و محل حادثه را برای انجام کارشناسی های مربوطه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *