سقوط هواپیمای تایوانی

هواپیمای تایوانی که حامل ۵۸ مسافر بود، دقایقی پس از برخاستن از باند پرواز، بر روی رودخانه ای در نزدیکی فرودگاه سقوط کرد که موجب کشته شدن حداقل ۸ نفر از سرنشینان شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، بسیاری از قسمت های لاشه ی هواپیما از با تلاش امدادگران، از گوشه و کنار رودخانه و از عمق چند متری آن به بیرون کشیده شدند.با این حال

هنوز یکی از بال های هواپیما پیدا نشده است.

خبرگزاری رسمی تایوان نیز در خبری اعلام کرد بجز هشت کشته ،‌ 26 نفر نیز از این هواپیما زنده بیرون آورده شدند. هواپیما در مسیر سقوط با یک تاکسی نیز برخورد کرد که خوش بختانه موجب ایجاد جراحت سطحی بر روی راننده آن شد.
این دومین هواپیما فرانسوی “آ‌ تی آر۷۲” خطوط هواپیمایی ترنس آسیا است که در یکسال گذشته سقوط کرده. مسافران هواپیمای دیگر در هنگام سقوط تا این حد خوش شانس نبودند و تمام ۴۸ مسافر آن در جا کشته شدند.

این را هم بخوان :  بازیگر زن سریال مدینه و 7 سنگ

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *