شکایت آنا نعمتی از یک مجله خانوادگی

آنها تیتر بسیار زشت و زردی از زندگی خصوصی من زدند.

نامه، آنا نعمتی این روزها از دست مجله ای که مصاحبه او را در مورد زندگی شخصی اش چاپ کرده بود شاکی است.او که به چرایی افشای حرف های خصوصی برای خبرنگار این مجله اشاره ای نکرده به ذکر این موضوع بسنده کرده که تاکید کرده بودم این حرف ها چاپ نشود.

این بازیگر سینما در ادامه گفت: من خیلی اهل مصاحبه نیستم، اخیرا اما با یکی از مجلاتی که گمان می کردم خانوادگی است مصاحبه کردم و با توجه به آنکه هیچ اشاره ای به زندگی شخصی و خانوادگی خود نکرده و تاکید کردم که نمیخواهم در این مصاحبه اشاره ای به آن شود اما مصاحبه من با تیتری بسیار زشت و زرد بر روی جلد مجله منتشر شد؛ اقدامی که تنها برای بالا بردن تیراژ و مخاطب صورت گرفت و مسئولان این روزنامه دست به دروغگویی زده و با زندگی و احساست شخصی من بازی کردند.

آنا نعمتی گفت: بارها هم با خبرنگار و مسئولان این نشریه تماس گرفتم ولی هیچ یک پاسخگو نبودند، در حال تنظیم یادداشت و شکایتی از این نشریه هستم و انتظار دارم قوانین ما به گونه ای باشد که اجازه سوء استفاده نشریات از حریم خصوصی و زندگی شخصی و همچنین دروغ پردازی را ندهد و با آن مقابله کند.

این را هم بخوان :  گاف جنجالی ماه عسل

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *