شکایت از بازیگر سرشناس به اتهام تجاوز جنسی

شکایت از بازیگر سرشناس به اتهام تجاوز جنسی

تجاوز جنسی سیلوستر استالونه، شاکی ماه گذشته برای گزارش این حادثه به اف بی آی شکایت کرد. او ادعا می کند که در دهه 90 میلادی چندین مرتبه از سوی این بازیگر سرشناس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. 

تجاوز سیلوستر استالونه، پرونده شکایت از این بازیگر در دستور کار پلیس محلی قرار گرفته است. بازیگر نقش رامبو، اکنون با اتهام برقراری رابطه جنسی با دختری 16 ساله مواجه شده است. ستاره هالیوودی که دو مرتبه برای ایفای نقش در فیلم فبلم های «راکی» و «کرید» نامزد اسکار شده است، در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز این اتهام را کاملا ساختگی خواند و گفت: عده ای با بیان چنین اتهاماتی قصد اخاذی از من را دارند یا شاید به دنبال کسب شهرت هستند تا از این طریق نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند.شکایت از بازیگر سرشناس به اتهام تجاوز جنسی

سیلوستر استالونه، بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم های «رمبو» و «راکی» شناخته می شود، اکنون با اتهام تجاوز جنسی رو به رو شده است. قربانی ادعا می کند زمانی که تنها 16 سال داشته است، سیلوستر استالونه رابطه جنسی با وی برقرار کرده است. بدین ترتیب نام استالونه نیز در کنار چهره های سرشناسی قرار می گیرد که به آزار جنسی متهم شده اند. 

استالونه در ابتدا با رد کلی مسئله عنوان کرده بود که متهم را اصلا نمی شناسد اما با ادامه تحقیقات پلیس، وی بدون انکار اتهام آزار جنسی گفت که من هر گونه ارتباط بدون رضایت دو طرفه را رد می کنم. بر این اساس پرونده وی در اداره پلیس در حال پیگیری است و پس از تکمیل تحقیقات، حکم قطعی برای بازیگر سرشناس صادر خواهد شد. 

شکایت از بازیگر سرشناس به اتهام تجاوز جنسی

اکثرا استالونه را به خاطر ایفای نقش در فیلم های اکشنی مانند «رمبو» و «راکی» بیه جای می آورند اما جالب است بدانید که وی نویسندگی این آثار به یادماندنی را نیز عهده دار بوده است. او در سال 2013 اقدام به کارگردانی فیلمی اکشن به نام «بی مصرف ها» یا Expendables کرد که با فروش شگفت انگیزی در گیشه مواجه شد. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *