شکایت از لیلا حاتمی

 شکایت از لیلا حاتمی و تقاضای مجازات حبس و شلاق

جمعی از دختران دانشجو متعلق به تشکلی با عنوان «دانشجویان حزب‌الله» با صدور نامه‌ای به ریاست دادسرای فرهنگ و رسانه از لیلا حاتمی شکایت کردند.

متن شکواییه آنان به شرح زیر است:

حضور ریاست محترم دادسرای فرهنگ و رسانه

سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند همانطور که اطلاع دارید، «لیلا حاتمی» هنرپیشه زن فعال در سینمای جمهوری اسلامی ایران که در شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن در فرانسه به عنوان داور حاضر بوده است در اقدامی علنی و عامدانه، برای دست دادن و بوسیدن رئیس مرد اجنبی این فستیوال پیش قدم شده و فعل حرام یاد شده را مرتکب گردیده است. این درحالی که این اقدام گستاخانه، در انظار عمومی اتفاق افتاده و نام برده به انتشار قطعی تصاویر قبیحه عمل ارتکابی خود عالم بوده است.

بر این اساس ما امضاءکنندگان این شکوائیه که جمعی از خواهران دانشجو می‌باشیم، با وفق عمل ارتکابی «لیلا حاتمی» با مواد ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از نام برده به دلیل ارتکاب و تظاهر علنی به عمل حرام در انظار و اماکن عمومی و معابر، نزد آن مقام قضایی اقامه دعوی می‌کند و خواستار اعمال مجازات حبس مندرج در قانون، برای نامبرده هستیم، همچنین به دلیل «جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی» ملت غیور و شهید پرور ایران توسط این هنرپیشه، خواستار اعمال مجازات شلاق مندرج این ماده قانونی برای وی می‌باشیم.

همچنین ضمن وفق عمل حرام ارتکابی «لیلا حاتمی» با ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی، خواستار اعمال مجازات مندرج در این ماده در قبال نامبرده استبراین اساس، از آن جهت که «لیلا حاتمی» دارای شهرت و محبوبیت در بین مردم مسلمان ایران بوده و عامدانه و عالمانه اقدام به عمل حرام بوسیدن علنی مرد اجنبی نموده و با لباس غیرشرعی در انزار عمومی حاضر گردیده است، عمل وی قطعا می‌تواند توسط برخی افراد ناآگاه، مشروع تلقی گردیده و الگوسازی شود.

این را هم بخوان :  کارمندان مجرد ازدواج کنند وگرنه اخراج میشوند

لذا از وی به دلیل آنکه مردم را «تشویق به فساد» نموده شاکی و خواستار اعمال مجازات حبس از یک تا ۱۰ سال زندان برای وی هستیم.

لازم بذکر است: خواهر ارمی بعنوان نماینده این جمع جهت ارائه این شکوائیه به دادسرا و پیگیری‌های بعدی معرفی می‌شود.

والسلام

جمعی از خواهران دانشجوی حزب الله

این گروه اعلام کرده است که فیلم مربوط به این عمل به این نامه پیوست شده است و این شکوائیه امروز 31 اردیبهشت سال 1393 به دادسرای فرهنگ و رسانه توسط نماینده این جمع تحویل شد و متعاقباً با شماره پرونده 9309982687400033 به شعبه چهارم بازپرسی ارجاع داده شده است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *