شکنجه دختر خردسال برای جلوگیری از افشای خیانت های مادر

زن جوان که به اتهام رابطه غیر اخلاقی با مردان غریبه در دادگاه حاضر شده بود، با اعتراف عجیب کودک خردسالش مواجه شد. دختر 8 ساله در دادگاه این چنین علیه مادرش سخن گفت: مادرم برای اینکه من از روابط پنهانی اش با مردان غریبه سخن نگویم، دستم را داغ می گذاشت. 

افشاگری دختر خردسال از خیانت مادرش

پس از اینکه مادر خیانت کار در جایگاه دادگاه حضور یافت، دختر خردسالش از روابط شیطانی او با مردان غریبه خبر داد. دختر 8 ساله گفت که مادرم با مردان زیادی از جمله سبزی فروش محل و صاحبخانه مان ارتباط داشت اما برای اینکه مبادا من از روابط پنهانی اش با پدرم سخن نگویم، دست من را می سوزاند و تهدیدم میکرد که اگر حرفی بزنم مرا می کشد.

بررسی این پرونده که از اسفند ماه سال گذشته شروع بود با اداعای شوهر زن جوان مبنی بر ارتباط داشتن همسرش با مردان غریبه، در دستور کار پلیس قرار گرفت. این پرونده که در ابتدا با انکار زن خیانتکار همراه بود، به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران تحقیقات درباره آن شروع شد.

سرانجام در آخرین جلسه دادگاه که هفته گذشته برگزار شد، دختر خردسال با پرده بر داشتن از خیانت های مادرش گفت: چند وقتی بود که پس از بیرون رفتن پدرم از خانه، چندی مرد غریبه به خانه ما می آمدند و مادرم من را در اتاق زندانی می کرد تا شاهد چیزی نباشم. او برای ترساندن من دستم را با قاشق داغ چندین مرتبه سوزانده بود و حتی من را تهدید کرده بود که اگر لب باز کنم و چیزی به پدر بگویم، من را خواهد کشت. 

این را هم بخوان :  خیانت نامزد جنیفر لوپز

پس از اظهارات دختر خردسال، دو مرد دیگر که مظنون به برقراری ارتباط غیر اخلاقی با زن جوان بودند، در دادگاه حاضر شدند و به طور غیر علنی محاکمه شدند. در انتها نیز قضات وارد شور شدند تا حکم این سه نفر را اعلام کنند. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *