شکنجه وحشیانه نوزاد توسط پرستار دیوانه

شکنجه وحشیانه نوزاد توسط پرستار دیوانه

شکنجه وحشیانه نوزاد توسط پرستار دیوانه، پدر این نوزاد با مشاهده فیلمی از فرزندش که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، به بیمارستان محل تولد فرزندش مراجعه و از پرستار خاطی شکایت کرد. همان طور که شنیده اید از قدیم گفته اند که پرستاران فرشته های رحمت هستند اما اشتباه وحشاتناک این پرستار موجب شده است تا گمان کنیم که این پرستار خاطی بویی از انسانیت نبرده است. 

این پرستار سعودی که در بیمارستانی در شهر ریاض مشغول به کار است در اقدامی عجیب به فشار دادن سر نوزاد تازه متولد شده می پردازد و از تغییر چهره آن طفل معصوم فیلمبرداری می کند.

در این ویدیو چند دقیقه ای که صدای خنده این پرستار سنگدل نیز به وضوح قابل شنیدن است، مشاهده می شود که این پرستار شیطان صفت پس از فشردن سر نوزادی که به تازگی متولد شده است، چهره او را به شکلک های متفاوت در می آورد. پرستار بی رحم که گویا از کار خودش بسیار لذت برده است، ویدیو این حرکت ناپسند خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

این را هم بخوان :  زشت ترین عمل های زیبایی

اما وقتی که پدر این نوزاد ویدیوی فرزندش را مشاهده می کند که سوژه تمسخر و خنده کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، به شدت خشمگین می شود و برای مواخذه و شکایت از آن پرستار بی رحم به بیمارستان می رود. وی با همکاری مدیریت بیمارستان موفق به شناسایی فرد خاطی می شود و علیه او شکایت نامه ای تنظیم می کند.

 

طبق آخرین اخبار نیز فرد خاطی دستگیر شده و در انتظار ابلاغ حکم از سوی دادستانی است. ممکن است حکم انفصال از خدمت کمترین جریمه ای باشد که برای وی صادر می شود.

جمجمه نوزاد تازه متولد شده بسیار آسیب پذیر است و امکان دارد تا با وارد آمدن ضربه ای نه چندان محکمی، تغییر شکل یابد و آسیب های جبران ناپذیری متوجه نوزاد شود. 

شکنجه وحشیانه نوزاد توسط پرستار دیوانه

شکنجه وحشیانه نوزاد توسط پرستار دیوانه

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *