طالبان انگشت رای دهندگان را قطع کرد

طالبان انگشتان رای‌دهنده ها را قطع کردند !

یک منبع امنیتی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد: نیروهای طالبان روز گذشته (شنبه) انگشت جوهری دست 11 تن را به دلیل شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور بریدند.

به گزارش ایرنا، به نقل از رسانه‌های افغانستان، این رویداد حدود ساعت سه بعدازظهر دیروز در روستای «عقابه» از بخش رباط سنگی هرات رخ داده است.

به گفته این منبع امنیتی، این 11 تن پس از ترک مناطق را ی گیری، توسط نیروهای طالبان ربوده شده و به یکی از روستاهای دوردست منتقل شدند. طالبان ناخن های دست یکی از این افراد را نیز کشیده است.

براساس این گزارش، مجروحان که بیشتر آنها افراد مسن هستند، برای مداوا به بیمارستان شهر هرات منتقل شدند.

 

این را هم بخوان :  ترافیک 70 ساله

گروه طالبان هشدار داده که انگشت دست کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان شرکت کردند را خواهد برید.

یکی از مقام های وزارت کشور افغانستان در صفحه تویتر خود نوشته است: شورشیان پس از اینکه دربرهم زدن امنیت انتخابات ناکام ماندند٬ انگشتان دست این 11 رای دهنده را بریدند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان روز گذشته (شنبه) در سراسر این کشور برگزار شد. در این دور از انتخابات، «عبداله عبداله» و «اشرف غنی» به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گفته مقام های امنیتی افغانستان، این دور از انتخابات با وجود تهدیدهای طالبان، بدون مشکل خاصی برگزار شد و فقط 150 حمله کوچک از جمله انفجار بمب های کنار جاده ای و راکتی صورت گرفت.

132160_426 132161_565 132163_811 132164_982

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *