عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب

عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب

عکسهایی از راه اهن ویتنام که از کوچه های تنگ و یک قدمی اتاق خواب ها رد میشه

در مورد عبور ریل راه آهن تایلند از بازار تره و بار چیزهایی شنیده بودیم، ولی به نظر می رسد که ریل راه آهن دیگری هم در شهر هانوئی ویتنام وجود دارد که نه از بازار تره و بار، بلکه از کوچه ای تنگ می گذرد.

وقتی قطار از این کوچه عبور می کند، فقط چند اینچ از دیوارهای ساختمان های اطراف و افراد ساکن در آن محل فاصله دارد.

شهر هانوئی بخاطر ساختمان ها و کوچه های باریکش مشهور است و از آنجا که ایستگاه اصلی راه آهن در مرکز شهر قرار دارد، تعجبی ندارد که ریل راه آهن از میان کوچه های باریک و شلوغ این شهر عبور می کند. محله قدیمی این شهر شلوغ تر و ساختمان هایش بهم نزدیکتر هستند و اگر ساکنین بخواهند از کوچه رد شوند یا دستشان را از پنجره درآورند باید مراقب خود باشند تا زیر قطار نروند. خوشبختانه این قطارها فقط روزی دوبار از این بخش ها عبور می کنند.

این را هم بخوان :  عکس های شادی مردم تهران

عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب عبور قطار از یک قدمی اتاق خواب

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدبدل دی جی فسنقریو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *