علی صادقی: دروغ است، من بچه ندارم

چند روز قبل برخی از سایت های تفریحی به نقل از سایت نیک صالحی ضمن انتشار این عکس نوشتند: علی صادقی در اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و نوشت: “ییهویی من و فرشته هاام واس یه سری شفاف سازی ها دوستون دارم به مولا”

به گزارش ایسنا، علی صادقی با اعلام این مطلب گفت: «به تازگی عکسی از من همراه با دو کودک در فضای مجازی منتشر و در شرح عکس آن عنوان شده که آن دو فرزندان من هستند، در حالی که این امر به هیچ وجه صحت ندارد. هفته گذشته یکی از ساکنان آپارتمانم مراسم تولدی برگزار کردند که در حین ورود به خانه ام با وجود ظاهر نامناسبم به اصرار مادر و تنها برای شاد کردن دل بچه ها، عکسی یادگاری در راهروی آپارتمان گرفتیم»

او اضافه کرد: «به هر حال اقدام غیرحرفه ای مادر بچه ها که این عکس را در فضای مجازی منتشر کرده به هیچ وجه اقدام مناسبی نبوده است. ضمن اینکه من هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارم که بخواهم برای این عکس چنین شرحی بنویسم».

این را هم بخوان :  جوان ورزشکار مصری که جلاد داعش شد

صادقی در پایان گفت: «با عاملان این اتفاق و کسی که از قول من این صحبت های کذب را منتشر کرده قطعاً برخورد جدی خواهم کرد تا در آینده شاهد چنین رفتارهای زشتی برای هیچکدام از بازیگرانمان نباشیم».

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *