عوامل فساد بین زنان شوهر دار

پدیده فاحشه های شوهر دار

قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی میکنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده بنام خیانت زنهای شوهردار. با اینکه این فساد در تمام دنیا اتفاق میافتد ولی نه به اندازه ایران و از طرف دیگر باید گفت : ما ایرانیها که ادعای ام القرای اسلام را داریم و مدعی هستیم که مذهبی و متعصب هستیم ، چرا به اینروز افتاده ایم. حالا بعنوان کسی که در پایتخت این ام القرا هستم و در شلوغترین نقاط این اجتماع ، این فساد جانسوز را میبینم ، بعضی از عوامل ایجاد و پیشرفت این درد اجتماعی را در موارد زیر میبینم :

۱ـ اولین و بزرگترین عامل این موضوع ، فقر است. خانواده ای که مثلا ماهیانه 700 هزار تومان درآمد دارد و ماهیانه 500 هزار تومان کرایه خانه میپردازد ، طبیعی است که نمیتواند با 200 هزار تومان باقیمانده ، امورات زندگی را بگذراند . لذا خیلی از خانواده ها ، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده ، زندگی را سر میکنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام میشود و با اولین پیشنهاد ، اسیر این باتلاق میشوند و تن به این آلودگی میدهند.

۲ـ اعتیاد خود و همسر ، دلیل دیگری برای این فساد میتواند باشد. تهیه مواد و خماری ، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها میباشد .

 

۳ـ توجه دیگران و گیر دادن بعضی از مردها به این خانمها. مثلا : خانم شوهر داری ، با کلی آرایش و بزک و دوزک ، همراه شوهرش یا بدون شوهر ، به خیابان میرود . طبیعی است که یک مشت اوباش و رزل از خودش بدتر ، بر حسب نیاز یا عادت ، به این خانم توجه بیش از حد میکنند مثلا اشاره میکنند یا متلک میاندازند یا آنقدر جسور هستند که شماره تلفن میدهند . و اگر این مزاحم از شوهر زن خوش پوش تر و خوش تیپ تر باشد که دیگر هیچ. لذا بالاخره این زن ، اسیر وسوسه های شیطانی و کثیف میشود و ….

۴ـ ارتباط و دوستی زن ، با زنهای اینکاره. ابتدا خانم محترم مدعی میشود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ، نا خود آگاه بر روی شخص تاثیر میگذارد و ……

این را هم بخوان :  خیانت به همسر

۵ ـ لجبازی با همسر . زن با این ادعا که شوهرم به من خیانت کرده است یا اینکه با من بد رفتاری میکند و نمیتواند نیازها و خواسته های منرا برطرف کند ، خودش را قانع میکند که عمل کثیفش توجیه است.

۶ـ زیاده خواهی و تنوع طلبی . متاسفانه از آنجاییکه هیزی فقط مختص مردها نیست ، بعضی از خانمها ، این مرض را ذاتا دارا هستند و مانند مردهای اینچنینی که دوست دارند همه را آزمایش کنند ، تنوع طلب و هوسران هستند و بدون هیچ ایرادی در همسرشان ، تن به این ذلت میدهند.

۷ـ مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان. مثلا همسرشان نیازهای آنها را در نظر نمیگیرد و فقط بفکر خودش است و کارش که تمام شد ، (خرش که از پل گذشت) همسرش را فراموش میکند . یا اینکه مثلا همراه همسرش ، فیلمهای پورنو تماشا میکند و همین امر باعث تخریب فکر زن میشود . یا اینکه از نظر اخلاقی مانند کتک زدن و … باعث فرار عاطفی زن از شوهر میشود.

لذا باز هم اگر توهینی به خانواده های پاک ایرانی شده است ، معذرت میخواهم و اگر عزیزانی هستند که عوامل دیگری به فکرشان رسیده است در نظرات عنوان نمایند. در ضمن یک نکته را نیز نباید فراموش کرد : خیانت زن به همسر ، فقط به تماس جنسی گفته نمیشود چون خیلی از زنهای شوهر دار هستند که به گمان اینکه من فقط با پسری دوست هستم و ارتباط جنسی نداریم ، خودشان را گول میزنند. درصورتی که ، هر گونه رفتار فاسد گونه ، خیانت بحساب میاید.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

بدون تصویر

تست روانشناسی شخصیت زنان (کامل)

یکیهیس,پسر ها فریاد نمیزننداز موضوعاتی که برای مردان بسیار جذاب است، روانشناسی و شناخت شخصیت …

2 نظر

  1. به نظر من دلیل اصلی خیانت اینه که مردان کثیف حق دارند به زنانشنان خیانت کنند! 4 عقد و بی نهایت صیغه! بدون اینکه کسی جلوی اینها را بگیرد و یا حتی به دید خیانت به آن نگاه کند!
    من زنانی را که تلافی میکنند تحسین میکنم! چون با اینکه اگر گیر بیفتند مجازات وحشیانه اسلامی سنگسار در انتظار آنهاست ولی خود را نیم یک انسان کامل نمی دانند و تلافی را حق خود میدانند!
    و زمانی که مردان بدانند که زنان هم میتوانند خیانت آنها را تلافی کنند کمتر به این کار دست میزنند!
    این مردان رذل به هیچکس رحم نمیکنند، من مجرد هستم، و بارها مردان زندار کثیف مسلمان به من پیشنهاد صیغه داده اند
    اگر کسی که مجرد است این را از من بخواهد شاید اینقدر عصبی نشوم و درگیر نشوم، ولی با چنین مردان کثیفی باید به شدت برخورد شود که متأسفانه تعصبات دینی باعث شده زنان ما تن به بردگی دهند!
    من یک زنم! یک انسان! به هیچ مردی اجازه نمیدهم شخصیت انسانی مرا زیر سوال ببرد!
    دم زنان شجاع ایرانی گرم!

    • سلام به تمام کسانی که این متن را میخوانند. همه ی ما بشر آفریده شده ایم اما تعدادی از ماانسانیم. بین بشر و انسانیتی که خداوند در ما قرار دادفاصله هاست.خانم مریم اگر به شما جسارت نشود میخواهم یک سوالی بپرسم.اگر کنار یک گاو یا یک الاق بایستید و به شما لگد بزند شما چه کار میکنید؟ آیا شما هم به او لگد میزنید؟ یعنی بین یک انسان و حیوان هیچ فرقی وجود ندارد؟ با فکر کردن به این مثال کوچک می توان به انسانیت رسید. وگرنه همه ما چهارپاییم با اسمهای متفاوت.
      همیشه شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *