عکاسی از جهان جادویی قارچ‌ها

قارچ‌ها همواره از جمله سوژه‌های مورد علاقه‌ی عکاسان، برای تجربه کردن و آزمودن دنیای عکاسی ماکرو یا بزرگنمایی بوده و هستند. اما عکاسی خوش ذوق راهی جدید برای عکاسی از این مخلوقات زیبا و ظریف یافته است.

این عکاس خوش قریحه از اهالی جنوب آلمان که مارتین فیستر(Martin Pfister) نام دارد، با استفاده از یک سری چراغ‌های LED  کوچک که در پشت سوژه‌های عکاسی  قرار می‌گیرند، درخششی جادویی به قارچ‌ها بخشیده است.مارتین برای کار از دوربین Canon E0S 6D استفاده کرده که کیفیتی جادویی و خاص به این تصاویر بخشیده است.

تا کنون قارچ‌ها و دنیای خیال‌انگیز آنها، ذهن بسیاری از عکاسان ماهر را به خود مشغول داشته‌اند، و می‌توان به فهرستی بلند بالا از آثار عکاسان مطرح در این زمینه اشاره کرد. عکاسانی که هر کدام از روش و تکنیک خاص خود برای عکاسی استفاده نموده و جلوه‌هایی متفات از این مخلوقات زیبا را با هنر خود به تصویر کشیده‌اند. اما اکنون  در  این بخش از شاتر، به تصاویر تهیه شده از مارتین فیستر خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

این را هم بخوان :  آموزش غرق شدن به کودکان

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدمعجزه گریمو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان و مردان برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *