عکس نوشته های این هفته

سلفی مسی با عیال / مازراتی‌ زیبا در‌ ایران / اولین داور محجبه

پزشکان در کشور عربستان سعودی از مشاهده تصویر‌ یک عروسک که داخل مری یک کودک ۱۶ ماهه گیر کرده بود شوکه شده‌اند. این کودک نوپای ۱۶ ماهه آویز گردبند‌ خواهر خود را بلعیده‌ بود و دچار علائمی مانند تنگی نفس‌ و مشکل در بلع‌ شده بود.


همه منتظر عکس سلفی رضا عطاران

رضا عطاران که برای اعلام سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن با میله ای شبیه به عصا روی سن آمده بود، با تمامی حاضران در مراسم عکس سلفی گرفت.

وی با بیان اینکه میله‌ای که در دست دارد، عصا نیست گفت: دوستی سفارش عکس سلفی داده است!

عطاران روی سن اختتامیه، همراه با تمامی حاضران در سالن عکس سلفی گرفت و سپس سیمرغ بهترین موسیقی را به بهزاد عبدی اهدا کرد.

به دنبال این حاشیه بامزه جشنواره مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام به صفحه رسمی رضا عطاران رفته و خواستار انتشار این عکس خاص شده اند.

تصویر زیر فقط بخش بسیار کوچکی از نظرات دنبال کنندگان صفحه رسمی رضا عطاران است که منتظر هستند این تصویر خاص منتشر شود.

عطاران این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.


این مازراتی از نوع merak ss بوده و حدودا متعلق به ۴۰ سال قبل است. …


لئو مسی، بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر بیلبائو، به خانه و پیش عیال خود رفته و این عکس را منتشر کرده است.


برای نخستین بار در طول تاریخ فوتبال ترکیه یک بانوی مسلمان با پوشش و حجاب کامل در مسابقات فوتبال این کشور به قضاوت پرداخت.


تحقیر یک زن مسلمان در هواپیمای آمریکایی

در ویدئویی که توسط یک تلفن همراه فیلمبرداری شده است ماجرا اینگونه آغاز شده که کودک ۹ ماهه این زن که بیمار بوده است بی‌توقف گریه می‌کرده، مسافران از این موضوع ناراحت بودند، تا اینکه یک زن خطاب به او می‌گوید: «اینجا ایالات متحده است» و یکی از مهمانداران با هدف آرام کردن اوضاع، زن و چهار بچه او را به انتهای هواپیما منتقل می‌کند و در ادامه او نیز این زن را تهدید می‌کند: «من حواسم به شما‌ها هست دفعه بعد که سر و صدا کنید می‌اندازمتان بیرون».

این را هم بخوان :  عکس های داغ هنرمندان


راهپیمایی ۲۲ بهمن


قلعه نوعی که بنا ندارد با برنامه ۹۰ تلفنی صحبت کند، بعد از پخش برنامه ۹۰ که فنایی کارشناس داوری گل پیکان به استقلال که توسط داور مردود اعلام شده بود را سالم دانست، یک ویدئو ضبط کرده و خودش آن صحنه را کارشناسی کرده و نسبت به اظهارات آقای فنایی نیز انتقاد داشته!

این ها بخشی از صحبت های امیر قلعه نویی و تاکید به خطا در محوطه پنج و نیم متر است: «آقای فنایی شما که استاد هستید توجه داشته باش پنج و نیم متر است.» «اینجا به ما بگو توپ کجاست؟ جز این که در اختیار دروازه بان در پنج و نیم متر است؟» «اینجا توپ مشخص نیست، وقتی مشخص نیست یعنی چه؟ یعنی در مالکیت آقای طالب لو در پنج و نیم متر است.» «تازه یک صحنه از بالا داریم توپ کامل در مالکیت آقای طالب لو در پنج و نیم متر است که مهاجم بعدی باز خطا می کند.»


گروهک تروریستی داعش یک کودک عراقی را به دلیل استفاده از کلمه “داعش” به جای دولت اسلامی در مقابل دیدگان مردم ۶۰ ضربه شلاق زد.


توزیع رایگان ماسک در اهواز


هنرمند آلمانی ۳۷ ساله با ترکیب کردن هنر نقاشی، کنده کاری بر روی پوست موز آثار شگفت انگیزی درست می کند. او مهمترین دلیل به وجود آمدن این هنرش را اینستاگرام و شبکه های اجتماعی اعلام کرده است .

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدافتتاح مدرسه بن لادن توسط داعشو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *