عکس های جالب اول هفته

مدل موی جدید کیم‌ جونگ اون / دختر علی کریمی در تیم ستارگان / صادقیان با کفش کریس رونالدو

با وجودیکه مدل موهای کیم جونگ اون بسیار ساده است اما به نظر می‌رسد او مدت‌ طولانی را صرف درست کردن و سشوار کشیدن کرده است؛ اقدامی که در نهایت او را مانند ویل اسمیت در فیلم “پرنس جدید” در دهه ۱۹۹۰ کرده است.

البته مدل مو تنها تغییر در چهره رهبر کره شمالی نبوده است. او همچنین ابروهایش را بیشتر از گذشته کوتاه کرده است و به نظر می‌رسد پیش از دیدار با مقامات حزبش وقت زیادی برای برداشتن ابرو و موهای پیشانی‌اش صرف کرده است.


ظهر امروز محمود احمدی نژاد وارد تبریز شد و مورد استقبال جمعی از مردم قرار گرفت. علی نیکزاد وزیر سابق مسکن و محمد رضا میر تاج الدینی، رئیس جمهور سابق را در این سفر همراهی می کنند.


علی کریمی در دیدار خیریه ای که برگزار شد دخترش را هم همراه خود برده بود! همبازیان کریمی حسابی از دیدن کریمی کوچک ذوق زده شده بودند.


ستاره فرانسوی رئال مادرید گران‌ترین اتومبیل جهان را سوار می‌شود. کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید عکس بوگاتی ویرون خود که حدود یک میلیون دلار قیمت دارد را در صفحه‌ی اجتماعی خود قرار داد. کمپانی آئودی که اسپانسر تیم فوتبال رئال مادرید است چندی پیش اتومبیل جدیدی به بازیکنان داد، اما بنزما ترجیح می‌دهد با اتومبیل‌های لوکس خود بر سر تمرینات تیمش حضور داشته باشد.


پیام صادقیان مهاجم پرسپولیس با کفشی منقش به آرم تجاری کریس رونالدو ستاره پرتغالی مقابل صبا بازی کرد.


فشار بر ماشین مخصوص حمل پرونده «م-ه»


خبرنگار با سابقه صداوسیما بازنشسته شد

نخستین گام جناب سرافراز در تحولات سازمانی این است که تمام بازنشستگان باید از سازمان جدا شوند جز در موارد استثنا که معاونت ها و برخی پست های مدیریتی از اینگونه است . براین اساس به حضور شمار زیادی ازجمله کسانی که بیش از ده سال تعویق بازنشستگی داشتند پایان داده شد


باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست مقابله با افراط گرایی که در واشنگتن و با حضور ۶۰ کشور در حال برگزاری است گفت که ارتباط دادن خشونت های به کار رفته از سوی گروه هایی چون داعش به دین اسلام در واقع پذیرفتن همان چیزی است که این گروه ها می گویند و این اقدام درستی نیست.

اوباما گفت: افرادی که برای گروه هایی چون دولت اسلامی (داعش) می جنگند رهبران مذهبی نیستند بلکه تروریست اند.

این را هم بخوان :  کاربر عجیب اینستاگرام

او در همین زمینه تاکید کرد مبارزه آمریکا با افراط گرایی و تروریسم مقابله با اسلام نیست بلکه با کسانی است که اسلام را به انحراف کشیده اند.

اوباما گفت:” هیچ مذهبی مسئول تروریسم و خشونت نیست، این مردم هستند که مسئول آن هستند.


آملی‌لاریجانی: هیچ همجنس‌بازی را اعدام نکردیم 

آملی لاریجانی گفت : یکی از ایراداتی که مدعیان حقوق بشر به ایران می‌گیرند این است که ایران جلوی همجنس‌ بازی را گرفته‌ و گفته‌اند ایران حتی آنها را اعدام کرده‌٬ حال آنکه ما افراد متمایل به این مساله را حتی اعدام نکردیم.

وی با تاکید به اینکه چه کسی می‌گوید ما حق آزادی بیان ولو با زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و مقدسات را داریم٬ ادامه داد: ما آزادی بیان را تا جایی که اضرار به حقوق دیگران نباشد می‌پذیریم.


وزیر ارشاد: بعضی معتقدند فقط فکر خودشان باید در جامعه بیان شود / معتقدند هر فکری از بیرون بیاید مسموم است باید آن را فیلتر کرد و پارازیت انداخت

علی جنتی با بیان اینکه یک تفکر در کشور ما هست که می‌گوید هر فکری که از بیرون بیاید؛ مسموم است و حق ندارد ظهور کند بنابراین باید با آن برخورد کرد، فیلتر کرد و پارازیت انداخت، افزود: یک تفکر هم این است حاکمیت امروز با اطلاعات است و هر کشوری که بیشترین اطلاعات را داشته باشد تفوق بیشتری دارد و این تفکر مدافع آن است که ملت باید به اطلاعات از طریق شبکه ها و مطبوعات و رسانه ها و ماهواره ها دسترسی داشته باشد،حالا اگر یک شبکه ماهواره‌ای باشد باید با آن مقابله کرد و نباید اجازه داد کسی به آن دسترسی داشته باشد. اگر در فضای مجازی یکسری مجموعه اطلاعاتی است و طوری نیست که همه سالم باشد؛ باید ‌آنها را فیلتر کرد ازجمله شبکه‌های اجتماعی. زیرا در آن ارتباطاتی برقرار می‌شود بنابراین بهترین راه مقابله با آن است و باید جلوی آن گرفته شود تا کسی اطلاعی از آن پیدا نکند. در هر صورت این دو فکر در جامعه وجود دارد.

خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در یکسال و نیم گذشته شاهد آن هستیم که بسیاری از کتاب‌هایی که بی‌جهت و به دلیل خرده‌گیری‌های نابجا چاپ نشده‌ بودند؛ چاپ شدند و با این‌حال جامعه فاسد نشده است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *