عکس های پرطرفدار اینترنت

تصاویر پرطرفدار و دیدنی اینترنت

متاسفانه تصاویر این پست از سرور حذف شده است

۱. زیبایی خطرناک

توسط گرت لنز

این دریاچه پسماندی سمی واقع در آلبرتا کانادا که با زیبایی یک بازتاب بزک شده، تهدید شایانی برای سلامتی است. این‌گونه دریاچه‌های پهناور که از بقایای پراکندگی ذرات نفت -یا همان پسماندها- به وجود می‌آیند، کاملاً بدون پوشش هستند و ۱۹ عدد از آن‌ها در طرفین رود اتبسکا قرار دارند. وسعت هر دریاچه گاهی به ۸۸۵۰ هکتار می‌رسد.

۲. به دنبال یک غذای مجانی

توسط فلورین کاستر

آن‌گونه که این عضو گروه عکاسان مجله نشنال جئوگرافیک می‌نویسد: «این مرغ زرین پر زیبا در حال رقصیدن با این گل فوق‌العاده درکوهستان‌های کاستاریکا بود. وضعیت قرارگیری، رنگ‌ها و بال‌های شاه گونه‌اش فوق‌العاده بودند. باوجود سرعت‌بالای بال زدن، افراد می‌توانند حتی کوچک‌ترین جزئیات پرهایش را ببینند.»

۳. بر کیش

توسط پیتر اسیک

این را هم بخوان :  کوالا در آغوش رهبران کشورها

در دره مرکزی کلیفورنیا، سطح آب در پناهگاه‌های حیات‌وحش در حدود ۳۰ درصد پایین‌تر است. اینجا، غازهای مهاجر در مسیر سفرشان به سمت شمال در مزرعه کیش در مجاورت مأمن ملی حیات‌وحش رودخانه سن خواکین، یکی از معدود تکه‌های حیات‌وحش بومی دره مرکزی، گرد هم می‌آیند.

۴. سوار سوانی

توسط آرون هوی

برج‌های دفاعی چند سده‌ای بر فراز دهکده‌های دورافتاده واقع در ناحیه سوانتی رشته‌کوه‌ قفقاز گرجستان خودنمایی می‌کنند. سوان در مجموعه روستاهایی که اوشگولی -یک میراث جهانی- را تشکیل می‌دهند، به سنت‌های دیرینه وفادار مانده است. هنوز هم اسب‌ها رفت‌وآمد مطمئن در این ناحیه پهناور بدون جاده را فراهم می‌کنند.

۵. روز سبز

توسط نیکولاس لو بولانژ

آفتاب‌پرستان که به‌خاطر تغییر رنگ پوستشان معروف‌اند، به علت تغییر رنگشان طبق حالت روحی، دما، نور و سایر محرک‌ها، بیشتر شبیه حلقه‌های مشرب هستند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدهدیه پوتین به روحانیو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *