غذاهایی که برای دیابتی ها سم است

غذاهایی که برای دیابتی ها سم است و یک منوی مناسب برای دیابتی ها

به گزارش پایگاه خبری سلامانه، دستورهای غذایی زیر و رعایت آنها در رژیم غذایی ولی می تواند روند ابتلا به این بیماری ها را افزایش دهد. 

چربی های اشباع: محصولات لبنی با چربی بالا و پروتئین های حیوانی مانند گوشت گاو، سوسیس، سوسیس و بیکن حاوی چربی های اشباع هستند.

چربی های ترانس: این نوع از چربی ها در میان وعده های فرآوری شده و غذاهای پخته شده، یافت می شود و باید به طور کامل از مصرف آنها اجتناب شود.
کلسترول: منابع کلسترول عبارتند از: محصولات پرچرب لبنی و پروتئین های حیوانی پر چرب، زرده تخم مرغ، کبد گوسفند یا مرغ، و سایر گوشت های قرمز .

با این حال برای کنترل قند خون نیاز دارید که میزان مواد مصرفی را کنترل کنید. به عنوان مثال از آنجا که کربوهیدرات ها منجر به شکستن گلوکز می شوند، بیشترین تاثیر را در بالا رفتن سطح قند خون دارند . این مهم است که نسبت به زمان و مقدار کربوهیدرات مصرفی روزانه مطمئن شوید. به خصوص اگر شما از داروهای دیابت یا انسولین استفاده می کنید. در غیر این صورت ، سطح قند خون شما ممکن است بیشتر در نوسان قرار می گیرد.

منوی نمونه
برنامه غذایی روزانه مبتلایان به دیابت باید به اندازه سطح فعالیت بدنی باشد. منوی زیر است برای کسی که به ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ کالری در روز نیاز دارد، طراحی شده است.

این را هم بخوان :  نودل نخورید

صبحانه: پنکیک گندم، یک تکه میوه و یا ۴/۳ فنجان از انواع توت ها، ۶ اونس ماست وانیلی بدون چربی .

ناهار: پنیر و نان لواش، سیب متوسط با ۲ قاشق غذاخوری کره بادام .

شام: بیف استروگانف، ۱/۲ فنجان هویج، سالاد با ۱ ۱/۲ فنجان اسفناج، ۱/۲ گوجه فرنگی، ۴/۱ فنجان خرد شده فلفل، ۲ قاشق چای خوری روغن زیتون، ۱ ۱/ ۲ قاشق چای خوری سرکه.

سلامانه

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *