فرو رفتن تیغه فرز در جمجمه

فرو رفتن تیغه فرز در جمجمه جوان مشهدی

پزشکان بیمارستان سوانح شهید طالقانی شهر مشهد در عمل نادر جراحی، تیغه فرز سنگبری که 15 سانتی متر داخل جمجمه جوان مشهدی فرو رفته بود را با موفقیت بیرون آوردند.

رئیس بیمارستان سوانح طالقانی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت : در این عمل 4 ساعته، دکتر مجد محسنی بیرجندی یکی از جراحان متبهر این بیمارستان این تیغه را که هنگام کار در سر این کارگر جوان فرو رفته و به بافتهای مغز آسیب رسانده بود از داخل جمجمه بیمار خارج کرد.

دکتر کاظم زاده گفت : هم اکنون حال عمومی بیمار خوب است و در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری می باشد.

این را هم بخوان :  جدیدترین جنایت داعش

146883_874 146884_765 146885_236

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

یک نظر

  1. امیدوارم این آقا هر جه زودتر به بهبودی کامل برسند .

    ایشان پزشکی حاذق هستند.
    2 سال قبل در بیمارستان رضوی مشهد طی مراقبت و اظهار نظری بسیار حرفه ای در مورد خواهر اینجانب خانم زهره فلاح که طی تصادف خودرو به کما رفته بود توانستند وی را از مرگ نجات دهند . با توجه و مشاوره هایی که طی این دو سال انجام داده اند روند بهبودی بیمار را تسریع بخشیده و باعث پیشرفت غیر قابل باوری شده اند .

    آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای این پزشک متعهد را دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *