قتل در خیابان های ریاض

قتل در خیابان های ریاض

سرکوب و رفتار نامناسب با کارگران خارجی در عربستان سعودی که با انتقاد گسترده محافل حقوق بشری و بین‌المللی همراه بوده هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد.

روز دوشنبه 11 فروردین یک کارگر عربستانی در یکی از خیابان‌های غرب ریاض در درگیری با یک کارگر خارجی با ضربات بسیار زیاد چاقو وی را به قتل رسید.

براساس گزارش سایت “سبق المملكه” عربستان، این جنایت که در تقاطع خیابان‌های “امیر مساعد” و خیابان “حمزه‌ بن عبدالمطلب” به وقوع پیوست کارگر سعودی پس از ضرب‌وشتم کارگر خارجی با ضربات مهلک چاقو وی را کشت.

«احمد العنزی» سخنگوی رسمی بخش هلال‌احمر ریاض در این رابطه گفت: بخش عملياتی هلال‌احمر گزارشی مبنی بر درگيری بین یک شهروند عربستانی و يک كارگر خارجی در تقاطع در تقاطع خیابان‌های امیر مساعد و خیابان حمزه‌ بن عبدالمطلب دریافت کرد.

قتل در خیابان های ریاض

وی افزود: پس از اعزام نیروهای امدادی به محل حادثه کارگر خارجی در دم جان باخته بود و کاری از دست نیروهای امدادی برنیامد.

این را هم بخوان :  تالاب کیاکلایه لنگرود

به اذعان سازمان دفاع از حقوق بشر شرایط نامناسب هزاران کارگر خارجی در عربستان از جمله دستمزدهای پایین، بدرفتاری کارفرمایان و سوء استفاده‌های جنسی در واقع چیزی جز بردگی نیست.

قتل در خیابان های ریاض قتل در خیابان های ریاض قتل در خیابان های ریاض

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *