قدرتمندترین بازیگر زن 2014

قدرتمندترین بازیگر زن جهان در سال 2014

سینما خبر: پایگاه رتبه سنجی فوربس در جدیدترین گزارش خود عنوان قدرتمندترین بازیگر زن جهان را به جنیفر لارنس داد.

 او ممکن است امسال هیچ جایزه اسکاری دریافت نکرده باشد ولی همچنان در راس قدرتمندترین بازیگران زن جهان قرار دارد.

 

بر اساس گزارش فوربس، گستردگی مالی و فروش چندصد میلیونی فیلمهای لارنس در سالهای ۲۰۱۳-۲۰۱۴، او را در جایگاه اول فهرست قدرتمندترین بازیگران زن جهان قرار داد.

فوربس در بخشی از گزارش خود درباره لارنس آورده:

” چه کسی می گوید زنان نمی توانند قهرمان اکشن باشند. فقط با ۲۳ سال سن، جنیفر لارنس ثابت کردکه زنان هم به اندازه مردان می توانند توجه گیشه را به سوی خود جلب کرده و ستاره ای بزرگ در عرصه فیلمهای اکشن و غیره شوند.

مجموعه فیلمهای بازیهای گرسنگی (The Hunger Game) موفق ترین فیلم لارنس بوده است که شاید از فیلم گرگ و میش نیز در رتبه بالاتری قرار بگیرد. هنرنمایی لارنس تنها در این فیلم نبوده است بلکه میستیک آبی رنگ فیلم مردان ایکس نیز شور و هیجان را به این فیلم آورده است.”

این را هم بخوان :  دلیل اضافه وزن بازیگران سریال ستایش

گذشته از فروش چشمگیر این فیلمها، بازی فوق العاده این بازیگر جوان در فیلمهای کتاب بارقه امید او را شایسته دریافت اسکار کرد. لارنس با دریافت دو جایزه اسکار ، یک نامزدی اسکار و درآمد سالانه ۳۴ میلیون دلار در رتبه ۱۲ فهرست فوربس سلبریتی ۱۰۰ هم قرار دارد. او در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم استخوان زمستان و در سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم کتاب بارقه امید جایزه اسکار دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳ نیز با بازی در فیلم زد و بند آمریکایی نامزد دریافت اسکار شد.

ساندرا بولاک(جاذبه)، آنجلینا جولی(خبیث)، اسکارلت جوهانسون(کاپیتان آمریکایی)، و جنیفر انیستون(ما خانواده مایلرز هستیم) به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم قدرتمند ترین بازیگران زن جهان قرار دارند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *