قطار پولدار ها به ایران رسید

قطار پولدارها به تبریز و زنجان رسید

دومین قطار گردشگری بین المللی که دو شب گذشته از مرز رازی وارد ایران شد به تبریز و زنجان رسید.
این قطار به منظور آشنایی گردشگران اروپایی با ظرفیت های گردشگری مذهبی، تاریخی و فرهنگی کشورمان، با ۶۴ گردشگر از ملیت های آلمان، روسیه، سوئیس، دانمارک، انگلیس، استرالیا ، آمریکا، هلند، سوئد، فرانسه، مکزیک و مجارستان در قالب دو گروه وارد ایران شد.
گروه اول در مجارستان سوار قطار مخصوص گردشگری شده و پس از عبور از رومانی، بلغارستان و ترکیه از مرز ریلی رازی – کاپیکوی، وارد ایران شدند و قرار است پس از عبور از شهر تبریز، از اماکن تاریخی و مذهبی شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد و تهران بازدید کنند. این گردشگران در پایان سفر از تهران با هواپیما، به مقصد باز می گردند.
گروه دوم نیز ابتدا با هواپیما وارد تهران شده و در ایستگاه راه آهن تهران سوار بر قطار می شوند و پس از بازدید از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، کرمان و مشهد ۱۲ آبان ماه کشورمان را به خاک ترکیه از مرز ایستگاه راه آهن رازی ترک می کنند.
پیش از این خبرگزاری رویترز از حرکت این قطار مجلل از رومانی، پایتخت مجارستان به سمت تهران خبر داده بود.
بنا به خبر رویترز این قطار لوکس با عبور از مناطق بالکان و تنگه بوسفور و کردستان به ایران رسیده و هزینه سفر دو هفته ای آن برای هر مسافر دست کم ۹ هزار پوند، رقمی در حدود ۱۴ هزار و ۳۳۳ دلار است.
همچنین برخی مسافران که خواهان خدمات کامل و حمام اختصاصی در قطار هستند، تا ۲۵ هزار پوند پرداخته اند. مسیر این سفر که از مناطقی با منظره های زیبا عبور

می کند، حدود ۷۰۰۰ کیلومتر است. 

این را هم بخوان :  کریسمس در اصفهان

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *