لامپ در واژن

ویدیوی لامپ در واژن؛ واکنش‌ کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی

لامپ در واژن
<span> <span style=color 000000>لامپ در واژن<span>

انتشار ویدیوی بیرون آوردن یک لامپ از واژن یک خانم ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، این روزها به بحثی داغ در میان کاربران این شبکه‌ها تبدیل شده است. با توجه به مکالماتی که در این ویدیو شنیده می‌شود، به نظر می‌رسد که توسط تیم حاضر در اتاق عمل به منظور تهیه یک فیلم آموزشی برای دانشجویان پزشکی فیلم‌برداری شده است. در فیلم نشان داده می‌شود که تیم پزشکی چگونه یک لامپ که درون واژن بیمار است را بیرون می‌آورند. این که چگونه این فیلم در شبکه یوتیوب قرار گرفته، معلوم نیست. کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیدواژه #لامپ را برای صحبت در این باره برگزیده‌اند.

نگاه به اخلاق پزشکی و حفظ حریم خصوصی بیمار، از اصلی ترین موضوع هایی است که در کنار توییت های طنزآمیز، به آن پرداخته شده است.

متولد ماه در توییترش نوشته: “ماجرای #لامپ و انتشار فیلمش یک لکه سیاه در پرونده کادر بهداشت و درمان ایران بود. حفظ اسرار بیماران اولین قسم و وظیفه اخلاقی درمانگرهاست.”

این را هم بخوان :  درمان زیبایی با حلزون

از طرف دیگر، برخی هم انتشار این ویدیو را غیر اخلاقی ندانسته اند.

گناهکار در توییترش نوشته: “وقتی هویت بیمار و حتی پزشک #لامپ مشخص نیست، انتشار فیلم مربوط به یک مشکل پزشکی به هیچ عنوان غیراخلاقی نیست؛ خیلی هم خوبه برای اطلاع‌رسانی.”

برخی نیز مانند سامانتا از نحوه گفتگوی تیم پزشکی با یکدیگر در مورد بیمار انتقاد کرده اند.

در بخشی از فیلم، پزشک با صدایی آهسته زیر لب می گوید: ” آخه این چه کاری بود کردی زن!”

میثم هم به اهمیت مسائل شخصی و خصوصی افراد اشاره می کند.

او در توییتش نوشته: “چه راحت از بالا نگاه می کنیم و مسخره می کنیم و یادمون میره خودمون ممکنه چه رازهای خجالت‌آوری داشته‌باشیم.”

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

45 نظر

  1. ایران همین شده همه همو مسخره میکنن بجای اینکه همو درک کنن ومشکلات همو حل کنن اقای که میگی دخترا… شدن راست میگی شدن خراب شدن اره ولی هنوز کسایی هستن که خدا پیغمبر سرشون میشه واهل این کثافت کاریا نیستن . مشکل ما مردای جامعه ام هست بی غیرت شدن یا غیرتو توی چیزای دیگه میبینن مرد واقعی وجود نداره اگه داشت حداقل اونی که ادعاش میشه باید حالش بهم بخوره ازاینکه نگاهشو به دخترای خیابونی بندازه من خودم 25 سالمه واقعا نمیتونم به هیچ مردی اعتماد کنم دنبال 1مرد سالم و باایمانم ولی نییییست .

  2. وقتی بیرون رفتار مردم رو میبینم از ایرانی بودن خودم خجالت میکشم، وقتی دخترای ایرانی رو میبینم از مسلمون بودن خودم خجالت میکشم، باشه شما ایرانی چرا بره همدیگه احترام قائل نیستید و فقط به فکر خودتونید، بزرگترین مشکل تو کشور ما اینه که به دخترا خیلی رو دادیم و فقط ادعامون میشه که تمدنمون اینطوری بوده. تمدن رو بیخیال الان چی هستی؟؟
    اینهمه شهید دادیم تا ناموسمون رو حفظ کنیم اما الان همشون فقط خودنمایی میکنن، وای بر دخترای ایرانی(نه همشون، خیلیاشون).

  3. من 20سال آزگار با مدرک کارشناسی ارشد توی اتاق عمل کار کردم و همیشه سعی کردم حرمت مریض حفظ بشه ولی الان چند ساله از اتاق عمل دراومدم چون واگذار شده به پیمانکارهای از خدا بیخبر که از هر ننه قمری استفاده میکنن که پول کمتر بدن قسم چی ؟آش چی کشک چی؟قبلا اگه کسی کوچکترین بداخلاقی میکرد باهاش برخورد میکردیم ولی الان نیروی پیمانکار به خاطر اینکه بیرونش نکنن هیچی نمیگه.از هیچ فیلتری هم رد نمیشن.چه پزشک چه پرستار یا کارشناس حتی گزینش هم نمیشن.مدرک جعلی هم میارن از زمانی که جان و بهداشت و درمان مردم پیمانکاری شد از از این بهتر هم نمیشه.

  4. من مثل بعضی از پسر ها زن میخوام.
    خب خیلی از دخترا هم شوهر میخوان
    شاید اگه توی ازدواج این همه سخت گیری نمیکردیم از این مشکل هاپیش نمیامد.
    من زن میخوااااااام.

  5. دکتر جان دمت گرم که زنده به دنیا آوردیش.. اگه لامپ میشکست دکتر خوبی بود! کارت درسته دکتر.. اخه هم وطن چرا با لامپ چینی لاال لامپ پارس استفاده کن که کله اش درنیاد.. ایراد از دکتر نیست ایراد از دختره هم نیست.. ایراد از جامعه است. ایراد از سیاست دولته ایراد از بیکاریه ایراد از تفکیک جنسیتی دانشگاهه. ایراد از اختلاسه

    ای کاش که فکر کرده بودید…

  6. زن ها که اغوا نمیشن اون مرد هان که اسیر شهوتند فیلم ساختگیه هیچ زنی این کار رو نمیکنه

    • اونی که میگه این فیلم ساختگیه باید بهش بگم که امام علی(ع) میفرمایند شهوت ده قسمت که نه قسمت آن برای زن ویکی برای مرد است که اگر زن حیا نداشت به هر مردی نه زن چسبیده بود.
      البته اینکه شهوت زن خیلی بیشتر از شهوت مرده امروز ثابت شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *