محمد مایلی‌کهن روانه زندان اوین شد

آن‌گونه که خبرگزاری «فارس» گزارش داده، محمد مایلی‌کهن، سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، امروز سه‌شنبه (۲۰ آبان-۱۱ نوامبر) به زندان اوین تهران منتقل شده است.

به نوشته‌ی این خبرگزاری، انتقال آقای مایلی‌کهن به زندان اوین پس از مراجعه‌ی او به کلانتری بازار تهران در ارتباط با شکایت علی دایی صورت گرفته است.

این خبرگزاری نوشته که هنگام ترک کلانتری، مایلی‌کهن اصرار داشت که ماموران به وی دستبند بزنند، اما آن‌ها این کار را انجام ندادند.

پیش از این در روز پنجم آبان‌ماه، عسگری‌ پیش‌بین، وکیل علی دایی با اعلام تایید حکم محکومیت ۴ ماه حبس و ۱۰۰ هزار تومان جریمه‌ی نقدی مایلی‌کهن در شعبه‌ی ۳۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، گفته بود که این رأی به دادگاه شعبه ۱۰۵۷ ارسال شده تا مایلی‌کهن برای اجرای حکم فراخوانده شود.

به دنبال آن بود که شماری از چهره‌های شناخته‌شده‌ی ورزش و سینما و موسیقی در ایران، با انتشار نامه‌ای سرگشاده خواهان آن شدند تا علی دایی از شکایت خود صرف‌نظر کند و دو طرف به دعوای چندساله‌ی میان خود خاتمه دهند.

این را هم بخوان :  جوان شیطان صفتی که دختر 16 ساله را تشویق به خودکشی کرد

خداداد عزیزی، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، نیکی کریمی، مهرداد می‌ناوند، محمد خاکپور، مهدی مهدی‌کیا، علیرضا منصوریان، جلال پیشواییان، سعید کنگرانی، مهران غفوریان، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، پرستو گلستانی، فاطمه گودرزی، و پژمان بازغی از جمله ده‌ها امضاکننده‌ی این نامه بودند.

 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *