مدل شدن بازیگران زن ایرانی

علیرغم اینکه بازیگران زن ایرانی بر اساس قانون تا چندین سال پیش نمی توانستند مدل شوند اما با برطرف شدن این مانع قانونی، راه برای مدل شدن سلبریتی ها هموار شده است. 

مدل شدن بازیگران زن ایرانی

بازیگران زن درآمد زیادی از حضور در عرصه مدلینگ کسب می کنند به نحوی که گاه از دستمزدی که به خاطر بازیگری دریافت می کنند بیشتر می شود. در ادامه فهرستی بازیگران زن را گردآوری کرده ایم که حسابی درگیر حرفه مدلینگ شده اند.

مدل شدن بهاره رهنما که سرنوشت زندگی اش را تغییر داد

بهراه رهنما برای مدتی به مدلینگ برای یک شرکت عرضه کننده محصولات آرایشی بهداشتی مشغول شده بود. همین موضوع سبب آشنایی بهاره رهنما با مالک برند لوازم آرایشی شد تا پس از مدت کوتاهی خبر ازدواج امیر خسرو عباسی و بهاره رهنما شود. وی پیش از این مدل تبلیغاتی مانتو جواهرات نیز بوده است.

مدل شدن بهنوش بختیاری و سوژه شدن در شبکه های اجتماعی

بهنوش بختیاری که پیش از این سابقه همکاری با یک برند محصولات چرمی را در کارنامه دارد، چند ماه پیش در ویدیوی تبلیغاتی یک برند محصولات بهداشتی شرکت کرد که توسط توسط یکی از نویسندگان سرشناس، به عنوان سوژه خنده انتخاب شد!

مهناز افشار و تبلیغ برای برند آمریکایی

مهناز افشار که به تازگی صاحب فرزند شده است، به همراه نوزاد چند ماه اش در یک ویدیو تبلیغاتی پوشکی با برند آمریکایی حضور یافته است. ویدیویی که جنجال آفرینی های بسیاری برای این بازیگر سرشناس به همراه داشته است.

این را هم بخوان :  شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی

ورود الهام حمیدی به عرصه مدلینگ

الهام حمیدی را همیشه با نقش های مثبت در مجموعه های تلویزیونی به خاطر می آوریم. با این حال او نیز چند وقتی است که وارد کار مدلینگ شده است و به فعالیت در شرکتی با محوریت تولید لوازم آرایشی بهداشتی مشغول شده است. 

 

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *