مراسم عروسی کیم کارداشیان

مراسم عروسی کیم کارداشیان

مراسم عروسی کیم کارداشیان با ساقدوشی بیانسه برگزار خواهد شد

مراسم ازدواج کیم کارداشیان طی یک ماه آینده برگزار می شه  و به خاطر حواشی و اخبارش قطعا عنوان عروسی سال رو از آن خودش خواهد کرد . کیم کارداشیان و کانیه می خوان مطمئن بشن که این مراسم به یاد موندنی ترین و با شکوه ترین عروسی خواهد شد و دوست دارن که خانواده و دوستانشون از این شب لذت ببرن(البته برنامه ریزی هاشون که پیش تر از این خبر ساز شد خدا آخر و عاقبت عروسی رو به خیر بگذرونه) .

عروسی کیم کارداشیان

 

این زوج در حال حاضر در پاریس هستن و بدون شک در حال انجام اقدامات عروسی هستن.   قطعا الان کیم داره روی خودش و اندامش کار می کنه که لباس عروس به بهترین شکل توی تنش بشینه ، روی غذا ها نظارت می کنه ، گل ها و سرگرمی هایی که برای مراسم در نظر گرفته شده هم نباید از یاد بره .

مری جی بلینگ  یکی از مهموناست و کانیه ازش خواسته که آهنگ  Everything رو در مراسم اجرا بکنه چرا که کانیه فکر می کنه  تک تک ابیات شعر این آهنگ نشون دهنده عشق کانیه به کیم هستش .  طبق شنیده ها تنها ۳۹ مهمون به این مراسم دعوت هستن و می شه گفت این مراسم یه مهمونی خصوصی بین دوستای نزدیک و خانواده هستش .

این را هم بخوان :  وقتی کیم کارداشیان حجاب سر میکند

و اما صحبت ها در مورد ساقدوش عروس !!  هممون به طور غیر علنی می دونیم که کیم کارداشیان از اون شخصیت هایی نیست که بیانسه طرفدارشه و شاید از ابتدای امربیانسه چندان حس خوبی نسبت به کیم کارداشیان نداشته  اما چه راست چه دروغ این ۲ زوج مدت زیادی رو کنار هم گذروندن . به همین دلیل اکثر رسانه ها طبق شایعه ها و اخبار شنیده شده حدس می زنن که خیلی محتمله که بیانسه روز عروسی کیم کارداشیان به عنوان ساقدوش کنارش باشه . در حال حاضر صحبت های داغی در مورد این شایعه هست .

هالیوود ریپورتر

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *