مربی کودک آزار مهد کودک دستگیر شد

بعد از شکایت والدین از این مهدکودک و پخش فیلم کودک آزاری، پلمپ مهدکودک مصوب شده و پرونده جهت بررسی نهایی به تهران ارجاع داده شده است. 

همچنین مدیر و خدمه خاطی این مهد بلافاصله بعد از ورود به دادسرا دستگیر و روانه زندان شدند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، گفت: خوشبختانه تصاویر این کودک آزاری توسط مربی این مهدکودک که به مدت 4 ماه در این مهد مشغول به کار شده، گرفته شده بود.

 

وی به مشاوره رایگان 7 جلسه‌ای برای تمامی کودکان حاضر در این مهدکودک نیز اشاره کرد و افزود: تمامی هزینه‌هایی که خانواده‌ها به مهدکودک پرداخت کرده‌اند، توسط اداره کل بهزیستی بازگردانده خواهد شد که والدین هم می‌توانند با شماره‌های ارتباطی که در هنگام ثبت نام به آنها ارائه می‌شود به صورت مستقیم با بازرسی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط باشند و انتقادات و شکایات خود را اطلاع دهند.

*گرچه دستگیری این فرد و طی مراحل قضایی، خبری خوشحال کننده برایمان بود، اما همچنان به توصیه پیشین خود اصرار داریم:

این را هم بخوان :  کلیپ مردم آزاری

از صحت و سلامت مهد کودکی که فرزند خردسال شما را می‌پذیرد اطمینان حاصل کنید، سلامت جسمی و روانی و سوابق تحصیلی مربیان را بررسی کنید. به فرزندانتان آموزش دهید تا هرگونه خشونت را به شما اطلاع دهند. هرگونه شکایت یا کبودی یا آثار خشونت فرزندتان را تا انتها و اشد مجازات پیگیری کنید. یادتان باشد که پیگیری تک تک ما به حذف خشونت از جامعه منجر خواهد شد.

دوستانی که کلیپ رو ندیدن از لینک زیر دیدن کنن:

کودک آزاری در مهدکودک

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *