مرد هندی که سنگ می خورد

مرد روستایی در هند معتاد به خوردن سنگ گل آجر و بلوکهای ساختمانی است.

مرد روستایی در هند معتاد به خوردن سنگ گل آجر و بلوکهای ساختمانی است و روزانه ۳ کیلو گرم از این اجرام تغذیه می‌کند. پاکیراپا هوناگندی ۳۰ ساله این عادت را از سنّ ۱۰ سالگی در کارناتاکا هندوستان شروع کرده است.

پزشکان می‌گویند او به بیماری پیکا مبتلاست. در این بیماری افراد رو به خوردن چیزهای غیرقابل خوردن می‌آورند.

این مرد هندی می‌گوید: من حدود ۱۰ سال است که از این مواد تغذیه می‌کنم و این قسمتی از زندگی من است. من می‌توانم یک وعده غذا نخورم؛ ولی نمی‌توانم از خوردن سنگ و آجر دست بردارم.

او ادعا دارد تا به الان مشکل خاصی بابت عادت عجیبش نداشته و تمام دندان‌هایش سالم هستند و می‌تواند سخت‌ترین اجسام را گاز بگیرد.

 

مادر او نزدیک به ۲۰ سال است که تلاش کرده پسرش را از این کار باز دارد؛ ولی او سنگ و دیوارهای هند را به غذای مادرش ترجیح می‌دهد. او می‌گوید اگر شهد الهی به من پیشنهاد شود من سنگ را به آن ترجیح می‌دهم. من به سنگ و آجر نیاز دارم و نمی‌توانم در عادت خود هیچ تغییری دهم.

کی از مردان روستا می‌گوید: من او را از دوران بچگی می‌شناسم. او همیشه دوست دارد سنگ و آجر بخورد. گذاشتن یک سنگ نازک در دهان زجر آور است ولی او به راحتی روزانه مقدار زیادی سنگ می‌خورد و این برای ما عجیب است.

این را هم بخوان :  خورده شدن دختر توسط مرد آدمخوار

یکی از دوستان او می‌گوید: او بسیار معروف است؛ اما او فقیر است و ما آرزو می‌کنیم کسی به او کمک کند. هنگامی که ما او را می‌بینیم احساس تاسف می‌خوریم و بار‌ها سعی کرده‌ایم که او را متقاعد کنیم که از این کار دست بردارد ولی او گوش نمی‌کند.

بار‌ها او را نصیحت کرده‌ایم ولی زمانی که او به اطراف می‌رود بر روی زمین، برای میان وعده اش، به دنبال سنگ مورد علاقه‌اش می‌گردد.

آقای هوناگندی به عنوان یک کارگر در روستایش کار می‌کند. در اواخر دیدار ما با آقای هوناگندی او می‌گوید من می‌خواهم به کشورهای دیگرمسافرت کنم و استعداد خود را به نمایش بگذارم؛ بخاطر اینکه پدر من ۴ سال پیش فوت کرد و من نیاز دارم به مادرم کمک کنم.

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *