مرگ بالای تیر برق

مرگ بالای تیر برق

شب گذشته جوانی بالای تیر چراغ برق دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد

 

شب گذشته در پی اطلاع رسانی تعدادی ازهمشهریان باسامانه 125، مبنی بر برق گرفتگی شخصی در بالای تیر چراغ برق، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت 20:10 دقیقه شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 12 و گروه امداد و نجات ایستگاه 35 و تشک نجات و بالابر ایستگاه 38 را به صورت همزمان به محل حادثه اعزام کرد.

 
حجت اله قاسمی افسر آماده منطقه چهار عملیات که از لحظات ابتدایی بروز این حادثه به تیم نجاتگران پیوسته بود در این خصوص گفت:در محل حادثه مردی 35 ساله به نام ظاهر-ج به دلیل نامعلوم به بالای تیر چراغ برق رفته و مابین سیمهای فشار قوی(3 فاز) دچار برق گرفتگی شده و گرفتار شده بود.
 
 
وی در ادامه افزود: با توجه به تنگ بودن معابر این منطقه امکان ورود بالابر و سایر تجهیزات نجات که باعث سهولت در انجام این ماموریت می شد به داخل خیابان مهیا نگردید و نجاتگران و آتش نشانان با تلاش و زحمت فراوان به وسیله تجهیزات و جرثقیل نجات و بالابر اداره برق اقدام به رهاسازی فرد مصدوم و انتقال وی به پایین کردند.
مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق مرگ بالای تیر برق
این را هم بخوان :  گران ترین خانه نیویورک

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *