مصاحبه جدید الهام چرخنده

 الهام چرخنده: به من پیغام دادند سینمای ما جای اینطور زنان نیست

به گزارش خبرنگار «نسیم» الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون در جشن هنر و فرهنگ انقلاب با عنوان “تجلی شیدایی” که توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار چمران این دانشگاه برگزار شد با اشاره به پخش ویدئوی پیام تبریک سال نو من به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: بعد از پخش این ویدئو شبکه‌های مختلف منافقین، صدای آمریکا و دیگر شبکه‌ها و همچنین برخی دوستان ما در عرصه فرهنگی من را متوجه کردند که چقدر از من ناراحت هستند.

وی افزود: من از این اتفاق دلم شکست اما یادم نمی‌رود این سخن حضرت امام(ره) را که “زمانی ناراحت باشید که دشمن از دست شما خوشحال باشد”.

123959_664

چرخنده با بیان اینکه من یک سینماگر هستم و می‌فهمم برخی‌ها در این عرصه حالشان خوب نیست، گفت: بعد از پخش این ویدئو در 6 اردیبهشت شیشه‌های ماشین من را شکستند و شب گذشته نیز به جرم عاشقی من را زدند و اکنون کمر من درد می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: فکر نمی‌کنم دیگر تصویر من از این پس زیاد ببینید زیرا به من پیغام دادند سینمای ما جای اینطور زنان نیست، پس سینمای ما چه جور زنانی است؟.

این را هم بخوان :  نجات نوزاد از معبر فاضلاب پس از ۶ روز

56342264228763783971

وی با بیان اینکه من قاری قرآن بودم و در بسیج هم قعالیت داشتم ، افزود: فکر می‌کنم بخش فرهنگی ما نیز نیاز به یک 9 دی فرهنگی دارد.

چرخنده همچنین ایام ولادت امام علی(ع) و روز پدر را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و خاطر نشان کرد: به رهبر انقلاب می‌خواهم بگویم آقا سایه‌تان بر سر ما مستدام باشد و روز پدر بر شما مبارک باد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *