ممنوع الخروج بودن فردوسی پور

گفته می‌شود که مجری برنامه ۹۰ با اطلاع از ممنوع الخروج بودنش قید حضور در استرالیا و جام ملت‌های آسیا را زده است.

روزنامه قانون نوشت: در عین ناباوری عادل فردوسی‌پور در بحث پوشش تلویزیونی جام ملت‌های آسیا که به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود، غیبت دارد و به گفته رضا جاودانی تهیه کننده برنامه جام ۲۰۱۵، عادل حتی قرار نیست به عنوان مجری برنامه جام ۲۰۱۵ هم در رسانه ملی آفتابی شود.

در حالی‌که از مدت‌ها پیش عنوان شده بود فردوسی‌پور به عنوان گزارشگر بازی‌های تیم ملی عازم استرالیا می‌شود، مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ به یکباره قید حضور در جام ملت‌های آسیا را زد و جای خودش را به دیگر گزارشگران سیما داد.

با توجه به اینکه عادل فردوسی‌پور در دو رویداد مهم جام جهانی برزیل و بازی‌های آسیایی اینچئون نیز غیبت داشت، شایعاتی مبنی بر ممنوع الخروج بودن وی مطرح شده است و گفته می‌شود که عادل با اطلاع از این موضوع قید حضور در استرالیا و جام ملت‌های آسیا را زده است.

این را هم بخوان :  نسخه جدید کلیپ Happy

باید به انتظار نشست و دید که مجری برنامه ۹۰ که معمولا در دسترس رسانه‌ها نیست و پاسخگوی تماس خبرنگاران نمی‌شود، چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *