مهناز افشار از شباهتش به گوگوش می گوید

مهناز افشار: از شباهت به گوگوش خیلی اذیت شدم.

مهناز افشار بازیگر زن سینمای ایران در سال ۸۷ گفتگویی با مجله نقش آفرینان داشت که بخش کوتاهی از این گفتگو را برایتان آوردیم:

متاسفانه تصاویر این پست از سرور حذف شده است

بانوی فیلم های مسعود کیمایی گفت: «من در مورد موضوع شبیه بودن با گوگوش خیلی اذیت شدم. برای اینکه از  قول من مطلبی با این مضمون چاپ می‌شد که نمی‌خواهم مانند او باشم یا من از او بهترم… در حالی که تنها حرفی که من زدم این بود که نمی‌توانم او باشم پس اجازه بدهید خودم باشم. ولی تو خیابون که راه می‌‌رفتم خیلی از آقایون و خانم‌ها به من فحش می‌دادند، حتی شنیدم در یکی از شبکه‌های لس‌آنجلسی از من انتقاد می‌کردند. این شباهت را قبول دارم ولی دلیلش را باید از حضرت خالق پرسید که چرا من را این شکلی خلق کرده!»

این را هم بخوان :  گفت‌وگو با سیما بینا

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

2 نظر

  1. دقیقا شباهتی به هم ندارن یه ذره انگار بینیشون به هم شبیه همین… بانو گوشش خیلی زیباتره.الان بیشتر از60 سالشه ولی بازم جذابیت داره…

  2. با سلام

    نه اصلا خودتان را ناراحت نکنید چون شما شکل گوگوش نیستید.گوگوش بسیار زیباست اصلا این شایعه را کی درست کرده که خودتان هم باور کردید .لطفا سری به گالری عکس های گوگوش با چشمهای رمز آلود و زیبایش بزنید تا از ناراحتی بیرون آیید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *