هشتمین دوره دیجیتال مارکتینگ

 مرکز بازاریابی دیجیتال (Irmarketing) که از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است، تا کنون ۷ دوره دیجیتال مارکتینگ را با همکاری مدرسه کسب و کار نیکان برگزار نموده است و بیش از ۱۰۰ نفر در این دوره ها با بازاریابی اینترنتی و ابزارهای بازاریابی و در فضای مجازی آشنا شده اند. رویکرد کاملاً کاربردی در این دوره ها باعث شده است تا فارغ التحصیلان بتوانند پس از پایان دوره یا کسب و کار جدید را راه اندازی کنند و یا در کسب و کار فعلی شان توسعه جدّی به وجود آورند.

هشتمین دوره دیجیتال مارکتینگ نیز از پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه آغاز خواهد شد. این دوره طی ۵ هفته و در جلسات ۴ ساعته از ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روزهای پنجشنبه در مدرسه کسب و کار نیکان دائر خواهد بود. به منظور حفظ کیفیت و فضای کارگاهی این دوره ها حداکثر با ۱۹ نفر برگزار خواهد شد و از این روی ظرفیت دوره با توجه به رزروهای صورت گرفته بسیار محدود می باشد.

برای ثبت نام فرم مربوطه را در صفحه اصلی سایت تکمیل فرمایید و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۹۶۸۲۴۴ و یا ۰۹۰۳۹۱۱۹۹۳۹ تماس حاصل فرمایید.

این دوره به ترتیب به موضوعات زیر می پردازد

  • مقدمه ای بر بازاریابی اینترنتی (لزوم و برتری های بازاریابی اینترنتی)
  • معرفی ابزارهای بازاریابی اینترنتی (۵ ابزار کلیدی و اساسی بازاریابی اینترنتی)
  • آموزش بهینه سازی در موتورهای جستجو (Search Engine Optimization : SEO) (آموزش کامل، به گونه ای سوالی در این زمینه در ذهنتان باقی نخواهد ماند، برای اطمینان از موثر بودن این آموزش، نمونه کارهای آقای عظیمی مدرس دوره را اینجا بخوانید)
  • آموزش بازاریابی ایمیلی (اسپم نه ! بازاریابی ایمیلی)
  • آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام و نیم نگاهی به توییتر)
  • آموزش بازاریابی محتوایی
  • آموزش بازاریابی ویروسی (با این روش در اینترنت کولاک کنید !)
این را هم بخوان :  گوشی های لینوکس

این دوره ۲۰ ساعته نیز همچون دوره های قبلی همراه با تخفیف می باشد و هزینه ثبت نام تنها ۵۰۰ هزار تومان می باشد. به احتمال فراوان از دوره هشتم این هزینه افزایش یابد، از این روی حضور در این دوره را به عزیزانی که تمایل دارند اکیداً توصیه می کنیم.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *