واکنش اردوغان به تتوی فوتبالیست

اردوغان به تتوی فوتبالیست ترکیه اعتراض کرد

اردوغان روز گذشته در جریان بازدید از کمپ تیم های فوتبال ” حسن دوغان ” در استانبول هنگام مواجهه با “برک ییلدیز”  بازیکن تیم جوانان ” گالاتاسارای” به تتوی روی دست او اشاره کرده و گفت : این کارها چیست که با خودتان می کنید ؟ چرا با پوستتان چنین رفتاری می کنید.

رسانه های ترکیه نوشتند : اردوغان پس از مواجهه با بازیکن جوان ” فاتیح تریم ” بازیکن سابق و سر مربی تیم ملی فوتبال ترکیه را نزد خود صدا زد و با تکرار حزف هایی که به بازیکن جوان زده بود، خواستار پاک کردن تتوی این جوان یازیکن شده است.

برخی رسانه های ترکیه و شبکه های اجتماعی این کشور از روز گذشته با انتشار گسترده این خبر نوشتند ، برک ییلدیز به اردوغان قول داده تا تتوی روی دست خود را پاک کند.

اما این بازیکن ۱۸ ساله تیم گالاتاسارای امروز در صفحه توییتز خود با تکذیب این موضوع نوشت: صحبتی بین من و جناب نخست وزیر و سرمربی تیم صورت گرفت ، هرکس ترجیح و سلیقه خاص خود را دارد و من این شکلی دوست دارم.

ییلدیز نوشت: هر کدام از این تصویر ها برای من معنا و اهمیت خاصی دارند و بعضی از آنها نماد خانواده و علاقه شخصی من به والدینم هستند ،من هیچ گاه به نخست وزیر قول پاک کردن آنها را ندادم.

این بازیکن جوان فوتبال ترکیه در ادامه از رسانه ها خواست به انتشار اخبار غیر واقعی خاتمه دهند و به ترجیح شخصی او احترام بگذارند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *